Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: P1X3L3310 #83266:
Ja som počula zas o Barci....
Reakcia na: P1X3L3310 #83266:
To ušetrí pekných pár minút z Kuzmánky k VSS a na Jazero. Vyskúšané počas zavedenia L6 z Važeckej.
Reakcia na: romeo #83264:
amfik - kuzmanka - kruhač - dalej na jazero jak 9ka
Reakcia na: 110mat110 #83261:
začiatkom októbra to zrejme nebude...viď FB imhd, príspevok o zmene CP R4 a R6....píše sa tam o prvej polovici októbra...
Reakcia na: 110mat110 #83261:
Dokonca bolo písané, že sa chystá nová električková linka ? to som zvedavý na trasu
Reakcia na: 110mat110 #83261:
U SORov je bežné, že sú vyrobené dokonca už pred vyhlásením výsledkov súťaže. Takže taký detail ako zmluva ich zrejme nezaujíma ...?
Páči sa mi update, kde linkové tabule v prípade jazdy do vozovne ukazujú vo vnútri v šípke aj číslo linky. (Dnes som to videl na spoji L7.) Možno to už je nasadené dlhšie, ja som to videl dnes prvý krát.
Reakcia na: LUKYmhd #83260:
Elektricky by mali jazdit koncom septembra/zaciatkom oktobra. Vcera boli skusky semaforov na kruhaci.

Co sa tyka busov tak sory su uz zrejme vyrobene. Lenze nejako som nezachytil, ze sa uz podpisala zmluva s vitazom.
Prosim Vas pekne vie mi niektop povedat kedympriblizne zacnu jazdit električky po Moladavskej? Dočkame sa este toho roka či treba čakat 3 roky ešte? A ešte jedna otazka nove busy su na tom ako? Su vo vyrobe? Kedy by si mohli dojst prve kusy?
Reakcia na: afeno #83251:
V Prahe ani v Liberci sa už repanelizácie nerobia. Okrem toho ani tu sa nikdy použité BKV panely nepokladali tam, kde predtým neboli - veď to sa rovná výstavbe novej trate a potom už nie je dôvod na používanie BKV technológie.
Reakcia na: reparil #83257:
...že niektoré deti by nemali pozerať youtube bez dohľadu rodičov. Tam sú tieto návody už od r. 2013: https://www.youtube.com/watch?v=0uNLV4qNkzM
Pritom rychlodrahe by stacilo poriadne ju podsypat a podbit. To by vyrazne pomohlo a je to relativne lacne. Potom narovnat Peressky most, ale to naozaj nedufam.

To co sa u nas robi su len rekonstrukcie. Modernizacia by mala mat za nasledok nejake zlepsenie parametrov oproti stavu za sociku. U nas sa len opravilo co trebalo a vsade dali semafory. Jedine co sa zmodernizovalo, je narovnanie obluka pri Hiltone a plavarni.
Reakcia na: afeno #83251:
Čo je „repanelizácia“? Že sa pôvodné panely umiestnia na upravené podložie pôvodnej BKV trate? To je dosť podstatný rozdiel oproti trati, kde je zvršok klasickej trate zaliaty asfaltom. To sa musí komplet vybagrovať, vymeniť materiál, zhutniť, natiahnuť podkladová asfaltová vrstva a na to sa môžu pokladať panely. Samozrejme, že pri intenzite, ktorá je do Barce, by už efektívnejšie bolo vyfrézovať asfalt a aspoň to podbiť. Ale keď sa ponúka celá rekonštrukcia, tak prečo ju odmietať?
Reakcia na: Granite01 #83253:
Odbočka k letisku (aj keby obsluhovala aj tie podniky okolo letiska), má rovnaký zmysel ako dnešná rýchlodráha k USS...
Reakcia na: afeno #83245:
Trať do VSŽ je prakticky nepotrebná. Radšej nech namiesto nej urobia cyklochodník.
Možno by sa rentovalo len opraviť trať Pereš - Letisko.

Oprava pomocou BKV panelov, ktorá sú fakticky ešte celkom v dobrom stave v prípade trate do Barci podľa mňa nie je zlý nápad.

Ano, ako som povedal....je to o mentalite "elít" na Slovakii.
Reakcia na: reparil #83246:
Asi má niekto vlčiu tmu pred očami. Ak niekto má problém porozumieť textu, žiaľ....
V podstate, ide o zabezpečenie toho, čo by sa malo robiť priebežne (v rámci údržby) tak to teraz nárazovite chcú robiť. Minimálne 30 rokov sa nič nerobilo a teraz za 10 rokov idú opraviť do normovaného stavu všetko. Aj keď ide o zníženie hlučnosti a vibrácií. Lebo technológie sú niekde inde ako pred 30 rokmi.
Museli to nazvať modernizáciou, aby to honosne vyzeralo.

Píšem o tom, že na Slovensku sa prakticky EU fondy používajú na údržbu a málo na rozvoj.
Je to o mentalite štátu, vlády, obcí, miest atď.
Choďte sa pozrieť do Poľska, či tam nestavajú už dlhšie nové trate z EU fondov. Alebo do Prahy. Atd.
Na to by mali byť prioritne určené EU fondy. Na novú trať (možno Ťahanovce - Centrum - Železníky) a podobne...spojiť Optimu s mestom, možno letisko a priemyselný park s mestom a podobne.
Reakcia na: Bjorn #83249:
Ano. Myslel som to ako niečo na spôsob repanelizácie v Prahe alebo Liberci.
Nehádam sa, ak je to nezmysel, tak dobre,. Iba by som si rád prečítal dôvod.
Reakcia na: Bjorn #83249:
Ani ja si to akosi neviem predstaviť, vzhľadom na odlišnosť systémov BKV a klasickej trate.
Reakcia na: afeno #83245:
Opraviť pomocou BKV panelov z Alejovej alebo z Jazera? Akože tie tam odstrániť a presunúť do Barce? Kde na západe sa to tak robí?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.