Daje si pozor dementi prave sme rozbehli akciu popis co naviac autobusov takze srejeri idu nato ale aj elektricky nenechame ciste hahaha ani trolejbusi a verte ze sme profici aj keby ste nas chitili fizli beru 1500sk a kaslu na nas hahaha ? ? ? ? ? ? ? ? ?
číslic a čísel je predsa dosť (0,1,2,3 ... 9) nie? Tak načo nimi šetriť. To je asi jediná vec, čím môžu kľudne v DPMK plytvať. ?
S novými číslami pre KT8D5R.N2 by som ale nesúhlasil, pretože tie tu vlastne boli aj predtým, takže sú to tak či onak len staré ( pardon - staršie ? ) vozy.
Oplati sa zacinat novym ciselnym radom? (Vid novy ciselny rad pre novoplany: 5401 a potom 5501, 5502 - neviem preco, aby sa odlisil prototyp?). Potom DP mohol aj u KT8ciek odlisit od 500 a 501 dalsie KT8, trebars zacatim od 550, alebo 600 . Ved tak markantny rozdiel medzi CNG a neCNG vozidlom nieje. Je len rozdiel v pohonnej hmote.
Budeme my mať ešte vôbec nejaký klasický SU15? Čo poznám praktiky DPMK, tak SU15 CNG sa určite priradí nový číselný rad.A ak nie, tak si oholím briadku ?
Vsimnite si zlte tabule na L34 a L53. Vyzera to super. A dnes rano stara 6409 s vsetkymi troma zltymi tabulami 53. Citil som sa zrazu ako v roku 1998. Mala 732 na L53 , mZlte tabule. ...Len nekonci na N.O.
Pred chvíľou vedľa seba stáli ex prešovský Ikarus 280 #291 na linke Košice - Prešov, Solaris U15 #3522 na L19 a Ikarus 435 na L56 na svetelnej križovatke Palackého-Jantárová. Pekný pohľad
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
GWF crew