Tak ako to funguje na zeleznici, tak keby to malo fungovat v uspesnych podnikoch, tak do mesiaca skrachuju. Stari opotrebovani ludia pripeceni na svojich funkcnych stolickach bez najmensieho zaujmu nieco robit, ani nespominam, ze nieco progresivne robit... Ludia na strednych a vyssich postoch bez potrebnej praxe, staci VS titul, ten vsak prepojenie s praxou nenahradi. Takze ti dole maju uplne nevhodne podmienky a naviac ich hlasom nikto nenacuva, horsie je, ze ani nerozumie. Taka je realita. A rusit trate, obmedzovat kadeco, na to mi fakt netreba ani tu vysoku skolu, to zvladne kazdy. Pripravuje sa novy predpis, zase od stola a tak, aby vyhovoval kade komu len nie opravnenym potrebam prevadzky. Tak to vidim ja.
Sarko
Ale aby bola reč o MHD, tak práve sa pozerám na schému siete VKZD USS, je tu cca 10 rovnobežných, 10 vertikálnych a 2 šikmých trás s cca 40 cieľmi - I. 13, Valcovne, OD 3, OD 2, OC 2, OC AB, OC 1, ZPO 2, VP 3, OD 8, VP 1, UMD, KORAD, ZL, ZL AB, Agromet., SUDZ, Modelár., RELIMEX, STORING, VP AB, KERAMONT, ZPO, Štrkovňa, Troskovisko, Vápenka, Spekáreň, Remíza, Ferostav, Ohybáreň, Doprava, Mostáreň, Stavadlo - Haniska, Stavadlo, Suroviny, OD 6, Rudište, Koksovňa, Chémia, VKB 3, Keramika, Granulácia, SLAG-SKRAP, PHV, VA.