Ivo: Ja len doplním, že pred amfiteátrom sa zastavuje po udalosti z októbra 1978, keď tu jednej súprave zlyhali brzdy a následné vykoľajenie a prevrátenie súpravy si vyžiadalo príliš veľkú daň. Dovolím si však tvrdiť, že zastavovanie vlakov až v kopci je neúčelné a zbytočné. Bezpečnostná zastávka by správne mala byť ešte na rovine pred svahom. V danom prípade túto funkciu spĺňa samotná zastávka pri nemocnici, kde by okrem bežných spojov zastavovali aj vlaky na manipulačných a režijných jazdách. Okrem účelnosti sa takto získa aj úspora spotrebovanej energie. To isté platí aj o bezpečnostnej zastávke pred autokempingom.
Pivix:Netreba sa vyhovárať na nepružnosť ale zvýšiť pružnosť.KAŽDÝ policajt pri bežnej kontrole musí rozoznať zimnú gumu,nakoľko každá zimná guma nesie označenie M+S (Mud and Snow,čiže blato a sneh).
Samozrejme, súhlasím s tým, že zimné gumy majú byť samozrejmosťou. V reakcii som len poukázal na to, že individuálna a hromadná doprava sa v tomto smere nedá a nemá porovnávať.
Ako som písal, tie, ktoré sú/boli v reflektoroch. Spomínaná T3 je zo série vozidiel, ktoré majú samostatné obrysové svetlá (namiesto v reflektoroch) a táto ich mala aj-aj, čiže vpredu svietili 4 body.
Vies co by to bolo za bordel pri pruznosti nasich verejnych organov ? ?. A si myslim ze pri beznej kontrole by policajt nedokazal na 100% urcit ci pneu je zimna alebo letna.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko