Reakcia na: Reformátor. #8794:
DPMK mal casu dost, aby cosi so sebou vymyslel (t.j. mal hladat racionalizacne kroky, ktore by neodsuvali cestujuceho na vedlajsiu kolaj - ako je to dnes). Do urcitej miery je za tento stav zodpovedne aj mesto, pricom musime splacat budovatelske uspechy sudruha Schustera. Pokial viem, tak mesto dlhovalo DPMK 150 milionov Sk. Avsak chyba je aj v samotnom DP. Ked sedeli este za cias komousu na svojich stolickach, tak sa nemuseli o nic starat a peniaze na MHD boli. Lenze po novembri '89 nastava zvrat, a to si akosi vtedajsi vrchni v DP zacinaju uvedomovat az prilis neskoro, ze peniaze niesu a treba nieco robit (co sa robilo - vidime teraz). Keby DP by viac robil nieco pre MHD (hladal aj ine riesenia ako stale len pytat) a stale len nefnukal 'nemame peneži.' Mohlo to byt uplne inak.
Balky
A teraz k strajku: Slovenska natura je znacne obmedzena. Ked strajkovali zelezniciari za zrusenie osobnych vlakov, tak sa cestujuci rozculovali, ze sa nevedia dostat tam a tam a ze strajk by mal byt ukonceny. Nechapali, ze zelezniciari bojuju nielen a svoje miesta (pokles vykonov=prepustanie), ale aj o zachovanie vlakovych spojeni pre cestujucu verejnost. Napriek tomu, ze strajk postihol cele Slovensko, sa k zelezniciarom nepridali obce, mesta, co su od zeleznice zavisle.Ostalo to len na samotnych zelezniciaroch.
A teraz sa pytam: Ak sa vtedy nikto nepridal k strajku, ktory mal celostatnu posobnost, myslite si, ze strajk zamestnancov (ktory pravdepodobne nedostiahne celostatnu posobnost) MHD bude uspesnejsi? Budu ho podporovat ludia v obcach a v mesteckach, kde nemaju MHD?S velkou pravdepodobnostou sa na to vykaslu.