Rozumiem tomu dobre, že je lepšie kupovať si polhodinový alebo hodinový lístok cez kontakt s vozidlom (cez označovač alebo cez QR kód pri dverách)? Pretože ak som si kúpil 30-minútový lístok 2 minúty pred odchodom, ale spoj s 30-minútovým intervalom celkom vynechá, tak prepravnej kontrole sa nemusí páčiť, že v ďalšom spoji (o 30 minút) hneď od začiatku cestujem s exspirovaným lístkom. Je otázne, či budú kvôli mne chcieť volať dispečera, aby si overili výpadok predošlého spoja. A či aj potom mi nevypíšu pokutu a nepošlú ma na oddelenie prepravnej kontroly, kam si mám ísť uplatniť námietky a požiadať o zrušenie pokuty. (Už sa mi raz dávno stalo, že mi nešla BČK na revízorskej čítačke a tak som dostal pokutu a musel som ísť na to oddelenie to doriešiť. Tam mi pokutu zrušili. Tým som chcel povedať, že neštandardné situácie nechcú riešiť vo vozidle, ale človeku naplánujú ďalšiu cestu do mesta.)
myslavcan