Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: myslavcan #86266:
to mysliš važne toto? to je čo za sprostosť zasa to kto toto vymyslel?
Reakcia na: myslavcan #86266:
Ja viem tie služby pre pracovný deň a víkend som videl a strašné niečo. No do roku 2026 sa to už nejak doklepe a potom keď už bude nový primátor možno sa zlepšenia kvality a dostupnosti MHD dočkáme.
Čo som pozeral rozhovor s polačekom kde odpovedal na otázky tak spomínal elektrobusy do Volva, MED 2 ( modernizáciu električkových tratí ) dokonca aj sľubované trolejbusy 😱 no ja už to vidím jak sa zase bude voliť primátor a polaček si na billboardy dá že "chcem dokončiť to, čo som začal" 💀
Reakcia na: Folasik #86264:
Tak od nového roka to zatiaľ vyzerá na mierne úpravy linkového vedenia. Zrušenie liniek 22 a 30. Linka 25 cez Džungľu. Obnovenie linky 13 v jej dávnej trase Baňa - Pri hati so skrátenými spojmi v sedle a cez voľné dni len po Zimnú. Služba 1301 cez voľné dni úplný nonsens, kde po každom kolečku Zimná-Baňa-Zimná nasleduje presun na Amfik, kde je prestávka a potom naspäť presun na Zimnú. 3,9 km na linke, 1,2 km presun a takto dokolečka celý deň. Tretina denného výkonu sú presuny bez cestujúcich Zimná-Amfik-Zimná. Super šetrenie. Kolečko bude vyzerať takto:
Zimná - Baňa 5 minút
Baňa obrat 5 minút
Baňa - Zimná 5 minút
presun na Amfik 4 minúty
prestávka 38 minút
presun na Zimnú 3 minúty
Teda z každej hodiny bude vodič a voz 10 minút na linke s cestujúcimi, 50 minút budú prestoje, presuny a prestávky. 👍
Netusilsom, ze imhd je na takejto urovni, najlepsie je imhd.sk/ke/online-zastavkova-tabula, presne podla mojich snov, pouzitelne aj v dazdi, minimum klikanis
Ja som celkovo zvedavý ako sa zase upravia cestovné poriadky od nového roku to už bude vyzerať režim pre pracovné dni ako režim pre prázdniny alebo voľné dni akurát nejaký bonusový spoj naviac počas špičky 😃
https://www.dpmk.sk/aktuality/2023/oznam-o-premavke-mhd-pocas-vianocnych-sviatkov

Buduci tyzden sa mozeme tesit na dalsie skrtanie zoskrtanych CP. Bez liniek 51,54,55,56. Uz sa to pomaly zacina podobat na vikendovy rozsah AD aj cez pracovne dni...
Všetko najlepšie k 40r električkovej trati na Jazero.
Reakcia na: Yogi616 #86260:
Ale aký úžitok je dávať to do cestovného poriadku? Ak z pohľadu cestujúceho ide spoj normálne ďalej, tak je úplne jedno, či sa na zastávke prestriedajú vodiči alebo sa zapne/vypne osvetlenie interiéru vozidla alebo či vodič začne jesť svoju desiatu 🙂
Rýchlik KE-BA tiež nemá taký CP, že ide len po ZA, lebo tam sa striedajú rušňovodiči.
Reakcia na: Matejo #86259:
Ide normálne ďalej, spoj rozdeľuje preto, že na NO je striedanie vodičov. Myslím, že podobné delenie tu už bolo viackrát spomenuté.
Čo je to za "blud", že spoj o 8:03 ide len po Námestie? Či opäť má DP chaos v dátach?
nove parcialne trolejbusy sa planuju tiez, podobne aj nakup novych elektriciek tu je dokaz, vyjadrenie primatora vramci hodiny otazok cast o doprave vamci mesta, dpmk: https://youtu.be/VrYulF6kI4k?t=3649 a aby ste nemuseli hladat , o chystanom pokracovani MET zacina video tu: https://youtu.be/VrYulF6kI4k?t=1528
Reakcia na: RR66 #86256:
V podstate spravili článok z jedného Ihnátovho nesúvislého vyjadrenia 😃 Počkajme si na decembrové zastupiteľstvo, o čom bude reč.
Reakcia na: Yogi616 #86248:
Prepáč, ale nie je dôležité iba ako to je, ale ako to aj vyzerá. Toto je jasný signál pre všetkých, ktorí ešte stále dúfajú.
Keby že sa jedná iba o technickú stránku veci, tak vypraviť sa dajú na linky ako 17, 19, ktoré majú jednú konečnú pod trolejom.
Reakcia na: Yogi616 #86248:
A prečo práve na L71? Košice sú kopcovité mesto a ako také má veľa liniek ktoré musia šliapať do kopcov.
Reakcia na: Yogi616 #86251:
Ešte v lete bol článok citujem:
"S trolejbusmi je to trochu zložitejšie. Zatiaľ nie je jasné, či sa v dohľadnej dobe vrátia na cesty a konečne budú premávať na klasických linkách 71 a 72. „Čo sa týka trolejbusov, plánujeme vo výraznej miere elektrifikovať mestskú hromadnú dopravu."
A potom:
"v súčasnosti čakáme na eurofondové výzvy, z ktorých by bolo možné financovať nákup vozidiel. Aj na základe týchto výziev sa budeme rozhodovať, či pôjde o nákup trolejbusov alebo elektrobusov,“ doplnila hovorkyňa DPMK."
Výzva je teraz len na elektrobusy alebo vodíky, tak dúfam že čoskoro bude aj na trolejbusy ale to nám bude k ničomu keď stále sa nič nerobí s trol. vedením a meniarňou 🤔
Reakcia na: myslavcan #86249:
Sám si tam zahrnul to, s čím DPMK uvažuje.
Reakcia na: myslavcan #86249:
"Podpora je špecificky zameraná na rozvoj dopravy s nulovými emisiami prostredníctvom nákupu batériových elektrických autobusov (elektrobusov) a elektrických autobusov s palivovými článkami (vodíkových autobusov)."
https://public.itms2014.sk/vyzva?id=b79dd9a8-4121-47dc-9450-00dbe1ddd712
Reakcia na: Yogi616 #86248:
Nepoznám detaily výzvy, ale keď píšeš, že nič iné ako elektrobusy sa z nej nedajú kúpiť, tak sa natíska otázka: Len čistokrvné elektrobusy? Alebo aj elektrobusy s rýchlonabíjaním na konečnej? Alebo aj elektrobusy s nabíjaním z klasickej troleje na konečnej? Alebo elektrobusy s priebežným nabíjaním z troleje počas jazdy? Kde je tá hranica, čo sa z tej výzvy dá kúpiť? Lebo všetci vieme, že medzi čistokrvným elektrobusom a čistokrvným trolejbusom je v súčasnosti xy medzistupňov a niekedy je ťažko povedať či je to viac trolejbus alebo baterkáč.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.