Pri čítaní toho článku si asi veľa ľudí povie, že im musí ebať... Vždy treba robiť všetko tým najzložitejším spôsobom. Chceme prilákať ľudí do MHD, ale najprv musia absolvovať nejaký úplne zbytočný byrokratický úkon s poplatkom 1€. Pritom na bezplatnú dopravu v linkách 1,3,9 a R2 stačí, keď tam nebudú revízori, nič viac. Možno ešte deaktivované čítačky, ale to sa už 15 rokov nedá, to sme si už zvykli.
V tomto kontexte ma udivuje, na kieho čerta Košiciam treba ďalší sólovoz. To je s nimi nejaký zásadný problém? Pretože ja vidím 10+ dispozičných vozov tejto kapacity, ktoré sa uvoľnili po zaradení SU12.
Čo tiež vidím je, že aj napriek dodávke nemalého počtu kĺbových vozidiel sa stále v pracovné dni nájde nejaké poradie, kde sa motá sólo.
Takže potom... Chystá sa nejaké zahusťovanie intervalov, zvýšenie počtu liniek, resp. všeobecne navýšenie výkonov, že sa nakupuje niečo, čoho vyzerá byť dostatok?
Ak áno, tak by mal zaujímal link, kde sa o tom dočítam viac. Bolo to rečí o transparentnosti pred voľbami a tuto sa dejú všelijaké nákupy a prenájmy bez toho, aby to bolo pred verejnosťou akokoľvek argumentované či vôbec prezentované.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.