Akurát včera ma napadlo že čo keby USS na VZD a dopravu do USS urobil výberové konananie a napríklad by eurobus čisto teoreticky podliezol cenou DPMK, čo by potom robil DPMK keby mu odpadla obsluha USS. Napríklad ako to funguj tuším vo Volkswagene že VZD jazdí SAD Dunajská Streda.
Dispecer
Ja osobne som trošku skeptickejší k tomu, že ten rozsah problémov je taký veľký a neriešiteľný inak ako nákupom nových vozidiel. Ale zároveň priznávam, že nemám žiadne informácie o tom, ktoré by to vyvracali. (A áno, registrujem isté "neštandardné" veci vo výprave aj v tejto dobe, ale zároveň nie som presvedčený o tom, že by veľká časť problémov nebola riešiteľná aj napr. lepšou údržbou, manažmentom náhradných dielov a opráv,... Nepopieram však, že istú časť vozidlového parku vymeniť treba.)
P. S.: VZD USS si USS nemusí obstarávať cez VO, keďže USS nie je štátnou alebo verejnou správou vlastnená spoločnosť, kľudne to môže urobiť aj priamym zadaním (a to sa tuším aj dialo/deje).