Co si mám predstaviť pod častými poruchami, skúsme to nejak vyjadriť spravkovym stavom ci sa stačí vypraviť všetky spoje. S tým srotom by som najskôr počítal, ono aj 66xx v Prahe majú svoj vek a vodiči s tým jazdia jak s Nivou teda aspoň minulý rok.
Ja nemám problém s VO a rovnakú otázku si môžeš položiť pri elektrickach- Jazero alebo autobusoch, ci uz miestne komunikácie alebo VZD v USS.
Ja nemám problém s VO a rovnakú otázku si môžeš položiť pri elektrickach- Jazero alebo autobusoch, ci uz miestne komunikácie alebo VZD v USS.
Dispecer
Ja osobne som trošku skeptickejší k tomu, že ten rozsah problémov je taký veľký a neriešiteľný inak ako nákupom nových vozidiel. Ale zároveň priznávam, že nemám žiadne informácie o tom, ktoré by to vyvracali. (A áno, registrujem isté "neštandardné" veci vo výprave aj v tejto dobe, ale zároveň nie som presvedčený o tom, že by veľká časť problémov nebola riešiteľná aj napr. lepšou údržbou, manažmentom náhradných dielov a opráv,... Nepopieram však, že istú časť vozidlového parku vymeniť treba.)
P. S.: VZD USS si USS nemusí obstarávať cez VO, keďže USS nie je štátnou alebo verejnou správou vlastnená spoločnosť, kľudne to môže urobiť aj priamym zadaním (a to sa tuším aj dialo/deje).