Reakcia na: Bjorn #83469:
A nebolo by atraktívne práve pre autičkárov, že sa rýchlo dostanú z centra domov bez zbytočného zastavovania za každým rohom? Napríklad cesta z NO na KVP je pojazdná sardirkáreň, keďže kvanta ľudí idú len po Galériu. Logicky teda, nebolo by pohodlnejšie pre cestujúcich oddeliť tých, ktorí idú rovno na KVP (linka by prišla napríklad minútu/dve pred regulárnou) od tých, ktorí idú len do obchodov? Nie som expert, len sa pýtam.
veteran
Linka 18 pokrýva vetvu z Ťahanoviec smerom na TU. Doporúčam sa povoziť ráno počas semestra, prípadne bežného školského roku (Obchodná akadémia). Osobne nie som nadšený zo symbiózy 18+55, radšej by som tam videl jednu serióznu linku s klbákmi a teda pokiaľ máme preklad 71+72 ráno v špičke každých 5 minút, tak je asi jasné, z ktorého sídliska by to malo vychádzať. Alebo ešte lepšie, zrealizovať električku z Ťahanoviec tak, ako s ňou počíta jeden z variantov nového ÚP - teda po Hlinkovej až na Komenského. Potom sa dá baviť o pretrasovaní/skrátení dvojlinčia 18+55. Ono pri troche zdravého rozumu počas projektovania reko tratí nemusela trvať cesta z KVP na Furču linkou 71 33 minút, ako je tomu dnes (oproti 27 minútam v prípade 55) a nejaká 55ka by ani nemusela existovať.
No a linka 54. Rád by som počul vysvetlenie, prečo toto považuješ za linku odvšadiaľ-všade. Práveže ide o približovaciu linku v špičke, a to v pomerne slabých vetvách, ktoré si nevyžadujú do nich napumpovať nejaké super intervaly. Školáci čo chodia z Ťahanoviec na Furču, sú vybavení, takisto školáci s Furče, ŤHC, Jazera na Gymnázium Opatovská. Dochádzajúci z Jazera/KVP niekam na Železníky alebo gymnázium na Alejovej to tiež vedia využiť, ostatní sa tam dostanú rýchlejšie s prestupom v centre. Vôbec by som túto linku nezatracoval. Čo je jej problém, že po výlukach sa tam akosi zázračne nevrátili klbáky na všetky poradia. To ich požrala čierna diera či čo?