Reakcia na: veteran #83473:
Na linku 54 mám tiež názor že linka cez celé mesto je oničom. Úseky možno pokrýva dobre, ale lepšie by bolo ju nejak rozdeliť ako kedysi 34. Kto z KVP pôjde na furču tou linkou, alebo kto z ťahanoviec na železníky? Väčšinou tam sú cestujúci v úsekoch THC-Furča- Opátske alebo Jazero-Železníky- Terasa a Terasa-KVP. Tým že ide cez celé mesto a hlavne v špičke môže nachytať pekné meškanie a pri jej intervale to nie je najšťastnejšie. Známa chodila z thc po dcerku do škôlky na furči a niekedy dostal bus na vss meškanie aj 30 minút, a tak čakaj a rozmýšľaj či príde,či použiť prestup pri tescu alebo čo. A to nebolo že raz za čas,ale pravidelne. Možno teraz to je iné, no aj tak si myslím že rozdelenie linky na polovicu by jej možno prospelo.
110mat110
Vynechavat zastavky medzi Krajskym sudom a KVP je blbost. Rovnako ako je blobst vynechavat zastavky na akejkolvek inej casti. Ak su pouzivane, tak ocivine ludia tamad cestuju. Ak nie su vyuzivane, tak nech su na znamenie a nebudu spomalovat.
Tak ci tak, zrychlis cestu z centra na periferiu o minutu-dve. Bus aj tak naberie minutu-dve v zapchach a semaforoch. ALE hlavne, co som chcel povedat. Prides na zastavku a cakas na bus 5-10-15 ked mas smolu aj dlhsie. Tak naco je to zrychlenie o par minut? Ja by som radsej znizil cakanie na zastavkach. Kto bol v Prahe, vie ako to je, ked nemusis cakat na elektricku. Prides a ona pojde.
Ked budeme mat vsetky periferie pokryte tak, ze na zastavke nestravis viac ako 5 minut, potom mozeme zrychlovat spoje a vynechavat zastavky.