Reakcia na: Granite01 #83240:
To "dobré" je opäť veľmi relatívne, taká Južná tr. žiadnu väčšiu rekonštrukciu nepotrebuje, a trať do Barce by sa dala opraviť pomocou BKV panelov z Alejovej, alebo jazera, ako sa to robi v rámci finančných možností aj na západ od Košíc... A na druhej strane tu máme rýchlodráhu, ktorej budúca existencia má význam iba s traťou do Šace.
S nejakým vyciciavaním eurofondov, a neschopnosťou
rekonštrukcií z vlastných zdrojov súhlasim, niektoré mestá chcú eurofondy na výstavbu hlavne nových tratí, čo je podľa mňa rozhodne lepší krok.
Vízie aj boli, neschopným masterplanom boli však zabetónované na ďalších 13 rokov.
veteran
"If the roundabout is indicated by the sign
D, 3 together with the sign B, 1 or B, 2, the driver in the roundabout has priority"
K nemu sa hlásime, avšak tunajšia legislatíva ho často nerešpektuje. Dohovor nepriamo počíta s inštitútom značky rozpoznateľnej zozadu.
V mnohých krajinách to funguje, nemajú kruháče posiate desiatkami značiek, nie je dôvod na to, aby to nefungovalo aj tu.
Je to jednoduché, keď raz vojdem do kruháča a dám prednosť, až dokým nevyjdem von, mám prednosť. Ale na Slovensku máme radi fetiš a prečo neoznačiť úplne všetko čo sa dá. K dokonalosti ešte chýbajú dodatkové tabule s presným tvarom križovatky.