Reakcia na: veteran #83222:
V bode 2 nemáš pravdu, ak by tam nebola vyznačená prednosť v jazde, platila by tam prednosť sprava, čiže by prednosť v jazde dávali autá, idúce po kruhovom objazde.K tomu úvodu a adorovaniu Nemecka:
Je naozaj lepšie označenie konca cyklochodníka značkou "Cyklochodník" a dodatkovou tabuľkou "Ende", než značkou "Koniec cyklochodníka"?
Je naozaj lepšie upozorniť na nebezpečenstvo šmyku značkou "Iné nebezpečenstvo" a dodatkovou tabuľkou "Schleudergefahr", než značkou so šmýkajúcim sa autíčkom?
Je naozaj lepšie číslovať diaľničné zjazdy po rade, než podľa kilometrickej polohy?
Granite01
Pri nepoužití značky s hlavnou cestou by ste museli dávať z prava prednosť autám vstupujúcim na kruháči.
Problém vznikol tým, že pravidlo pravej ruky sa používalo pri ľavostrannej premávke. T.z.v Anglicku aj dnes je pravidlo pravej ruky, a keďže kruháče sa točia opačne, vždy je prednosť na kruháči.
U nás sa prešlo na pravostrannú premávku, ale pravidlo pravej ruky ostalo.
Preto všetky kruháče ak nie sú označené vo vnútri symbolmi hlavnej cesty a na vstupe symbolmi vedľajšej, tak prednosť má ten, ktorý vchádza z pravej strany!!!