Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dead #82951:
Tak je to možné, že autobus sa po výjazde z Hornádskej zapojí na linku od zastávky Gymnázium Opatovská a pokračuje na KVP.
Nasiel som nezrovnalost:

Linka 54 Poliklinika Východ - smer na ▼ KVP, kláštor, prvy spoj popoludni 13:45.

Linka 54 Bytový podnik mesta Košice - smer na ▼ KVP, kláštor, prvy spoj popoludni 13:07.

Ako je to mozne, o 4 zastavky dalej rovnakym smerom pride prvy popoludnajsi spoj skor?

Posledny spoj je spravne, 17:21 > 17:31.

Reakcia na: mi.v #82949:
Chytis ich za krk a "vystupis ich". Ale tak no, tym si koledujes o vacsi problem.
Keď je toho na mňa v zadnej časti busu priveľa (smrad alebo krik a zároveň očividná jazda skupiny bez zaplatenia), čo robí nepríjemnú jazdu pre nás ostatných, ktorí platíme, zvyknem slušne poprosiť vodiča, či by neposlal preč zapáchajúcich tmavších cestujúcich, ktorý asi nemajú lístky . Doteraz vodič situáciu stále obratom vyriešil a celá skupina musela vystúpiť. Ale minule mi jeden vodič ešte predtým povedal, že to som mohol urobiť aj ja. Ale ja som iba cestujúci. Čo tým asi mohol myslieť?
Reakcia na: Granite01 #82946:
Buď tie pravidlá vymýšľal úplný diletant, alebo je to z nejakého dôvodu (čo bude pravdepodobnejšie) a môžeme si domýšľať z akého...

Malý autobus zožerie 25 litrov nafty. Vieme koľko nabehá za deň a že reálna spotreba má ďaleko od oficiálnej, takže 20000 litrov nafty za rok rozhodne nie je problém dosiahnuť. A na vyťažených spojoch, pri zapnutej klíme bez problémov omnoho viac. Za osemročnú papierovú (reálne dlhšiu) životnosť tu máme státisíce spálenej nafty. A to je len jeden malý bus. Kritérium fakt za jeden bod zo 100...

Inak... To kritérium samo o sebe je akési divné... "Prevádzkové náklady na emisie"? Tak buď sú to prevádzkové náklady vozidla, alebo množstvo vyprodukovaných emisií na určitú vzdialenosť, nie snáď?
Reakcia na: orlov #82945:
#3534 nie je ani zďaleka jediný z posunutím hlásením. Napr. Veľa KT8čiek má posunuté hlásenie alebo aj Sorka #5725 ma tiež.
Reakcia na: jt #82942:
Jasne. To je tá kvalita obstarávania. To sú tie istoty.
Veď je jasné, že prevádzkové náklady vozidla počas predpokladanej životnosti tvoria dôležitú časť celkových nákladov na prevádzku vozidla. Načo potom vôbec takto kritérium stanovili? Kvôli sebe, či kvôli EÚ? A toto nám EÚ zožerie aj s navijákom? Toto hranie sa na obstarávanie?
Včera som po dlhšej dobe použil MHD, konkrétne L27 s #3534 večer. Infosystém hlásil zastávky až po zavretí dverí a odchode busu ... veľmi prínosné najmä pre cudzincov ...
Reakcia na: 110mat110 #82943:
Aj na fb včera niekto písal, že niektorí autobusári to tiež ignorujú
Minule sa tu niekto rozculoval, ze auta nezastavuju za elektrickou na Spolocaku. Dnes tak presiel okolo elektricky klbovy autobus a za nim este aj dispecer DPMK! A nie, ze nikde nikoho, ale fakt dost vela ludi tam bolo.
Názov zákazky: Nákup VYSOKOENVIROMENTÁLNYCH nízkopodlažných autobusov
Prevádzkové náklady na emisie CO2, NOx, NMHC, tuhé častice počas životnosti vozidiel - Relatívna váha: 1 bod
Kritériá vyhodnocovania: Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka
To rozhodovala tabuľkova spotreba, ktorú uvádza výrobca? Lebo u Soriek je papierovo zázračne vždy nižšia ako v realite.
VYSLEDKY!!!!!
VITAZ: 18M AUTOBUS - SOR
12M AUTOBUS- SOLARIS!!!!!!!!!

https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-dokumentov/detail/973104
Čo sa týka ešte toho požiadavku, presne preto časti ako Myslava nepodporujú redukciu mestských častí, keďže cez nejaké zastupiteľstvo v spojení s KVP by to nepretlacili. Na druhej strane mesto nie je schopné za 19 rokov vyriešiť tento problém, takže aj na druhej strane je časť pravdy.
Na linke 72 viac spojov jazdí, volajú sa 71.
Reakcia na: myslavcan #82936:
Tak teoreticky sa to nevylucuje aby zostala zaroven trolejbusova 72 s nejakymi pro forma spojmi a zaroven autobusova linka po trase 72 s trochu dlhsiou trasou na ktorej by isla vacsina spojov 🙂
Reakcia na: 810zssk #82935:
Možno to, že časť trolejbusovej siete bola zrekonštruovaná z EÚ fondov vrámci IKD. A teda teraz sa DPMK asi musí tváriť, že prevádzkuje túto trať a aj trolejbusové linky.
Reakcia na: myslavcan #82928:
A co brani linke 72 vydat autobusovu licenciu?
Ak by mal byť problém v tom, že 72ka je oficiálne trolejbus, tak by sa to dalo vymeniť napríklad s linkou 36. Každopádne som názoru, že niečo by až do Myslavy chodiť určite malo, nemusí nevyhnutne každý spoj, ale aspoň každý druhý a na Mašu. Ale ako fakt, takáto absurdná požiadavka zo strany MČ, na tom ostáva človeku rozum stáť.
Reakcia na: myslavcan #82932:
Nie, nie je. Navyše vhodné vozidlá máte - autobusy ? .

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.