Reakcia na: Terepin #82632:
Ber to aj z druhej strany: vychádzaš s autobusom zo stanice ( robíš napr. L16, 29...), vchádzaš do tej neprehľadnej križovatky, kde je problém včas zbadať vozidlo sprava a presne vtedy ti nejaký cicimbrus skočí k čítačke lebo on si presne vtedy musí označiť lístok a zablokuje ti výhľad doprava. No neozvi sa a nepošli ho niekam....samozrejme slušne. Minule mi to urobila dokonca nejaká nová revízorka a keď som jej slušne vysvetlil situáciu, tak na mňa pozerala ako bager na tvrdú zeminu. A potom čo môže čakať vodič od cestujúcich, keď ti "tvoj" takto zavarí...
cedin
1.
Skoro vôbec sa nevyužíva električka. Logická by bola celotýždenná 5-ka.
2.
Zachádzanie k Optime v smere od Šace sa dávkovalo po kvapkách (a ešte stále tam nezachádzajú linky od Poľova a od letiska). Aj zriadenie zastávky v opačnom smere trvalo roky.
3.
KVP malo byť riešené priamou linkou a nie nekonečnou zachádzkou cez Alejovú. Prečo obe linky z NMM na KVP idú na Moskovskú? 36-tka by mohla v pohode pokračovať priamo k Optime. A naviac by sa zastávkam „Drabova“ a „Kremnická“ vrátilo priame spojenie s centrom.
4.
To predĺženie 10-iatky z Luníka VIII je tiež absurdné (najmä smerom tam sa točí poriadne komplikovane). Z centra by k Optime mala ísť priama električková linka a nie toto.
5.
Vôbec sem nie je spojenie od Železníkov, pričom 15-tka a 16-tka (obe z Námestia osloboditeľov) nezmyselne zhodne končia už pri OC Cassovia. A niektorá z nich by pritom k Optime doniesla oveľa viac ľudí ako 34-ka.
6.
Ten prístup ku zadnému vstupu je pre autobus mizerný, mal byť riešený oveľa menej kolízne.