Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Majou #82558:
Všetko sú to informácie "jedna pani povedala...", či názory a priania samotných užívateľov.
Zartujete s tymi novými elinami ci nauzaj sú info ze za tie obojsmerne sa idú kupovat nové?
Dá sa o tom niekde precitat? dik
Reakcia na: 110mat110 #82556:
A pri vývoji bola aplikovaná už osvedčená technológia "čím menšie kolesá, tym viac SOR", ktorá sa pozitívne premietne na opotrebovaní koľajníc. Vtáčiky čvirikajú, že vraj prekvapí aj počtom dverí, tak som zvedavý.
Reakcia na: myslavcan #82554:
Kedze mame funkcne trolejove vedenie, tak predpokladam ze budu na baterky.
Reakcia na: myslavcan #82554:
Žeby SORINO - TRAMÍNO?
Reakcia na: reparil #82553:
Ja som počul, že to má byť SOR a že už má vyrobený aj prvý prototyp v košickom nátere
Reakcia na: KVKV #82552:
vraj namiesto dlhych KT8 by sa mali nakupit skody 29/30T(prip alternativne caf urbos-ake jazdia v debrecene https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8d/CAF_Urbos_3_(Debrecen).JPG ) aspon co som ja pocul ked KT8 a T6 budu vyradzovat z prevadzky- kedze dpmk potrebuje aj nizkopodlazne dlhe vozy na niektore linky
...tento stav (50 nových vozov ) by umožnil odpredaj (vyradenie) T6 a niektorých KT8.
Načo Košice zakúpili 45 vozov Vario LF2+ ? Nakolko nahradzujú súpravy, odpovedá to 90-tim sólo vozom (T3). Okrem toho ešte 29 T6 a 17 KT8. Počíta sa so zahustením intervalov alebo zavedením dalších liniek ? (neverím tomu).
Totiž aj pri maximálnej špičkovej výprave po ukončení výluk zostane množstvo nevyužitých vozov.

Podla mojho názoru sa mohlo nakúpiť 8 až 10 vozov V.LF2+ obojsmerných (výhodnejšie pri prepravne menej kapacitných výlukách), taktiež by boli vhodné tak 8 - 10 sóla (L2 a 4) prípadne spriahanie do dvojičiek - velkokapacitné súpravy.
Teda 30 Vario LF2+ jednosm.
10 LF2+ obojsm. a 10(9) LF sólo.
Neviem sice presne ako je to odsúhlasené výkony / spotreba energie, ale sólo Vario je rozhodne úspornejšie a niekde plne postačuje.
Reakcia na: 110mat110 #82548:
podľa všetkého to platilo len o kruháči
Reakcia na: reparil #82546:
Len aby na to ešte boli dostupné financie...
Reakcia na: reparil #82545:
A co slub, ze moldavsku uzavru az ked otvoria SNP?
..z coho vyplyva ze kruhac na moldavskej bude rekonstruovany ako posledny.. potom uz ostane iba alejova a useky vss-barca s obratiskom a vss- jazero bajkal s obratiskom ..otazne je co bude s tratou Moldavska- USS a s pokracovanim budovania trate smer NMM-Tahanovce +obratisko
V prvý februárový týždeň (pravdepodobne v sobotu 3.2.2018) Eurovia uzatvára úsek od Steel arény po Moldavskú križovatku a začína sa rozoberanie koľajníc a všetky súvisiace práce, čiže preložky vody, plynu, kábelovod. http://www.kosice-estranky.sk/clanky/vystavba/rekonstrukcie-elektrickovych-trati/modernizacia-elektrickovej-trate---moldavska.html
Reakcia na: 5801 #82543:
Vyzerá to, akoby mal autobus vchádzať a vychádzať cez šrafovanú plochu.
Reakcia na: matpiz #82537:
Tam bude situovaný výjazd zo zastávky, aspoň podľa priloženého plánu. Pochybujem žeby sa tam vedel otočiť s vozidlom bez cúvania. Síce neviem ako bude upravený ten ostrovček na pravo v smere jazdy zo zastávky.
Reakcia na: TA #82536:
Nemyslím, že na SNP s výnimkou Spoločenského pavilóna sú združené zastávky potrebné - najmä ak sa pre nedostatok budgetu kde čo dôležitejšie neurobilo. Ale prosím, keď už niekto vymyslel pojazd pre NADku, tak to mal spraviť všade.

A osemnástka. Už by sa mal konečne a raz a navždy spraviť poriadok s osemnástkopäťdesiatpäťkou. Za posledných 10 rokov sa tam porobilo xy zmien zmenených zmien podľa toho, kto aktuálne najviac zjapal (Andrejčák, Ihnát a spol.).

Naozaj nechápem, načo je dobré živiť takúto dvojlinku. Kratšia jazdí kvázi celodenne, dlhšia len v špičke. Na dlhšej jazdia Solarisy, cez výluky sóla, je tam prejazd klbáku. Na kratšej je to elektrobus, ráno i poobede prejazdy klasického sóla. Čo tak jedna celodenná poriadna linka s jednotnou kapacitou všetkých spojov?
Reakcia na: myslavcan #82538:
so zachádzkou cez Toryskú a Popradskú ?
Reakcia na: matpiz #82537:
ja nechapem čo za sprostosti mesto vymysla poslednu dobu...z L18 spravime subeznu linku s elektrickami..načo preboha..obmedzime intervaly na električkach hlavne ze tazke peniaze sa vrazaju do reko trati ale z Havličkovej ide 2jka vecer raz za 20 minut ako jedina....L4 dokafrali ako sa dalo nechapem prečo nemoze jazdit vecer aspon raz za polhodinu..a podobne, uá ozaj je to smiesne co mesto s DPMK stvaraju.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.