Skor ma by zaujimala zadna cast, kde je motor. Ked som nou dnes siel, tak pri motore je tam taka podesta, ktora sice ulahcuje vystup k sedadlam pred motorom, no to odtial fuka kurenie, takze rovno na nohy, pokial ludia stoja pri dverach, zaroven na tej podeste nikto nechce stat, lebo by z nej lahko spadol. Dalej ma zaujal este ten vyklenok pri naprave vo vlecke, na tom sa tiez jedna pani skoro rozbila dnes rano.
rpopo
Nuž a ostatní, tie šotobáchorky o NS si nechajte. Naftové NS zatiaľ do veľkovýroby nejdú, tie pôjdu až po elektrickej "overovačke". A nie, nemám zo z prsta. Inak, ja osobne nevidím väčší rozdiel v interiéri NS a interiéri NB, ktoré máme my, len sa priestor po posunutí dverí do stredu vyplnil dvojicou dvojsedadiel. Inak je to stále tá istá pesnička preliezok. Naviac nezabúdajme, že to čo ukázal SOR sú výstavné, vyšperkované verzie. Keď príde na lámanie chleba, opäť sa dočkáme očesanej sockaverzie, aby sa vošli do ceny, ako v prípade každého autobusu /a tým nemyslím to, že bude chýbať výbava ale zase sa zmenia použité materiály atď, viď napríklad Citelis alebo aj Solaris/. Každopádne, už len to, že to je postavené na normálnych diskoch je veľké plus a to sa určite prejaví na komforte prepravy.