Reakcia na: rpopo #82329:
A teraz opacna situacia. 25ka v rannej spicke. Ludia sa prisypuju v Polove a vysypuju sa postupne az po NO a dalej. Cize pride plny bus na SOSA kde chce vystupit len zopar ludi ale musi vystupit polovica autobusu, lebo jednoducho vsetci zavadzaju vo dverach. Druha specialita v SORe je priestor pre kocik. Ked je medzi 2. a 3. dveram vela ludi a niekto si s kocikom zmysli, ze nastupi tak
1. sediaci na vyklapackach sa ani za boha nezdvihnu.
2. ked stoja ludia v mieste pre kocik (lebo to je jedine miesto kde sa da normalne postavit a nezavadzat), tak kocik tych ludi tlaci pred sebou do priestoru 2. dveri kde opat zavadzaju.
rpopo
Nuž a ostatní, tie šotobáchorky o NS si nechajte. Naftové NS zatiaľ do veľkovýroby nejdú, tie pôjdu až po elektrickej "overovačke". A nie, nemám zo z prsta. Inak, ja osobne nevidím väčší rozdiel v interiéri NS a interiéri NB, ktoré máme my, len sa priestor po posunutí dverí do stredu vyplnil dvojicou dvojsedadiel. Inak je to stále tá istá pesnička preliezok. Naviac nezabúdajme, že to čo ukázal SOR sú výstavné, vyšperkované verzie. Keď príde na lámanie chleba, opäť sa dočkáme očesanej sockaverzie, aby sa vošli do ceny, ako v prípade každého autobusu /a tým nemyslím to, že bude chýbať výbava ale zase sa zmenia použité materiály atď, viď napríklad Citelis alebo aj Solaris/. Každopádne, už len to, že to je postavené na normálnych diskoch je veľké plus a to sa určite prejaví na komforte prepravy.