Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: rpopo #82319:
Včera som sa mal týrať Citelisom, meškal som dosť, ale nie kvôli počtu dverí.
Reakcia na: Riks #82316:
Až ti dajú do linky 71 Solaris ľubovoľnej veľkosti, potom zistíš, prečo je "čím viac dverí, tým viac SOR" rozumná voľba. Ja by som to síce riešil trošičku inak ako to vyriešil SOR, ale s koncepciou viacdverových vozidiel súhlasím.
Nuž a ostatní, tie šotobáchorky o NS si nechajte. Naftové NS zatiaľ do veľkovýroby nejdú, tie pôjdu až po elektrickej "overovačke". A nie, nemám zo z prsta. Inak, ja osobne nevidím väčší rozdiel v interiéri NS a interiéri NB, ktoré máme my, len sa priestor po posunutí dverí do stredu vyplnil dvojicou dvojsedadiel. Inak je to stále tá istá pesnička preliezok. Naviac nezabúdajme, že to čo ukázal SOR sú výstavné, vyšperkované verzie. Keď príde na lámanie chleba, opäť sa dočkáme očesanej sockaverzie, aby sa vošli do ceny, ako v prípade každého autobusu /a tým nemyslím to, že bude chýbať výbava ale zase sa zmenia použité materiály atď, viď napríklad Citelis alebo aj Solaris/. Každopádne, už len to, že to je postavené na normálnych diskoch je veľké plus a to sa určite prejaví na komforte prepravy.
Reakcia na: Dispecer #82309:
NS je interierovo rovnaka ako tedom. Ak ma dost velke stvorky, tak je interier fajn. Exterier sa mi sice nepaci, ale to je subjektivne. Ostava len kvalita spracovania.
Reakcia na: Dispecer #82308:
A čo taká Praha? Mám pocit že tam už NS12 jazdia https://youtu.be/G8-tvK94E-o?t=4m59s , každopádne tá nová séria vyzerá už celkom ok aj interiérovo aj exteriérovo.. dosť mi koncepčne pripomína solarisy, každopádne vidieť tam posun vpred ,no oveľa radšej by som bol keby som u nás okrem NS 18 videl od nich už konečne aj nejaký nový 18-kový trolejbus
Dopravák - mám obavy ako by si tých 10 metrov priestoru poradilo s cestujúcimi do takých lokalít. KNV - Lingov by autorovi kolegovia hneď obili o hlavu, stačí ako niektorí nadávajú napríklad na 28, čo je tiež krátka linka.

afeno - NSká mi vôbec nechodili po rozume.

rpopo - Kto si čo objedná, to má. Interiér je katastrofa sama osebe, kde sa postavíš, tam zavadziaš ostatným. Stovka dverí: nemám pocit, že by niečomu pomohli, zvlášť keď substrát čumí do mobilu alebo spí na nohách.
Reakcia na: romeo #82310:
A linky 6 a R6 stále po starom...
Dúfam, že to opravia aspoň po obnovení električiek na Komenského.
Reakcia na: S499.1023 #82312:
Neboj sa, furt sa dačo nájde... ?
Reakcia na: S499.1023 #82311:
Prečo očakávaš, že niečo také očakávam... ?
Reakcia na: Dispecer #82309:
No práve - čo teraz budú šotouši hejtovať?
Reakcia na: Dispecer #82308:
Hádam neočakávaš, že reparil/monoblok/triplex bude konštruktívne diskutovať, keď jemu je všetko jasné? Už len Jaroslaw chýba.
Po Bardejovskej už od dnes jazdia električky do vozovne
Reakcia na: reparil #82306:
Máloktorý výrobca pri takejto zmene ponuky modelov okamžite bez mihnutia oka ponúkne okamžite hneď všetky jeho dĺžkové varianty... Veď aj Solaris pri IV. generácii spočiatku prezentoval iba 12-metrovú verziu, potom k nej pridal 18-metrovú a 10,5-metrovú... ?

Proste, je pochopiteľné, že najprv zistia ako zapôsobí štandardná dĺžková verzia na verejnosť a dopravcov, potom skúsia predať zopár kúskov a zistiť reálnu spokojnosť s vozidlom a až tak predstavia ďalší variant...

P. S.: Ono už nejakému dopravcovi dodali aj NS 12? Zatiaľ ešte nie, pokiaľ viem... ?
SOR je hrozná preliezka, na sedadlá pri motore musíš šplhať jak na Everest, každý vymol cítiš v každej časti tvojho tela. Dnes aj tie kočíky sú dosť veľké, takže stačí kočík v buse a už je viac dverí nanič, určite to ďalšie miesto absentuje. No a najviac snáď vadí tá neustála korupcie, skoro všade, kde sa kúpili SORy bolo podozrenie na sypanie do vrecka. Takto to vyvoláva pocit, že firma nestojí za svojími výrobkami ale musí sypať do vrecka, aby svoje produkty predala
Inak vizualizácie už tu sú od minulého roka jak na ns18 http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2016/12/2/kloubov-autobus-sor-nov-koncepce ,tak aj na trolejbus http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2017/1/16/trolejbus-sor-v-novm-designu-ady-ns ,otázne však je prečo sa doteraz ešte nerobia,resp to za rok neboli schopní v Libchavach to pretaviť do reálneho modelu na prevádzku? ?
A neviete aspoň zhruba kedy by mohla byť NS18 realitou resp zaradená v ponuke sorky ,Ns12 by tiež nebolo až tak zle riešenie si myslím, plánujú sa nakúpiť aj kratšie 12ky? http://www.sor.cz/sor-ns-diesel/
Inak tých trolejbusov je fakt veľká škoda tiež som za aby sa nakúpili aspoň zo 10-15 ks a zbytočne nakúpené elektrobusy odpredali resp aby sa ich mesto zbavilo čím skôr.. ale to si zrejme ešte nejaký čas počkáme až sa vymení vedenie mesta .. normálneho župana už máme už treba vyčistiť augiasov chliev aj na primátorskej stoličke..a následne nasadiť niekoho schopného a progresívneho aj do vedenia dpmk, staré vedenie komplet vyhodiť vrátane vyhovorkyne a kopnúť ich už všetkých do jedného raz a navždy konečne do zadnice..
Reakcia na: afeno #82303:
Na papieri už je určite dlhšie, ale kým nie sú aspoň funkčné prototypy (v procese schvaľovania), mám pochybnosti. ?
Reakcia na: Dispecer #82302:
Presne tak. NS 18 na papieri je, tak vidim realnu šancu, že sem aj príde.
Reakcia na: afeno #82300:
Naftové ? Nehrozí, na to si ešte počkáte, kým to príde do veľkovýroby. 🙂 Zatiaľ iba elektro.


Na margo počtu dverí, to je jedna z mála vecí, ktoré sú fakt výhodné a vhodné, do mesta. Celkovo tak nejako na SORoch nevidím, snáď okrem blbo vyriešených rozhľadov a pohľadov (ľavy späťak, nočné osvetlenie čelného skla a pod), a tých debilných koliesok z fúrika, nič zlé, alebo nič, čo by sa ak by trochu chceli, nedalo upraviť. Mne v žalúdku leží najviac absentujúci zadný kočíkový, a ak to chcú takto nechať, tak prosím, ale potom tie sklopné sedadlá v prednej časti dať do preč... Ale inak ako cestujúci v SORe nevidím žiaden väčší problém, ide to, kúri to, nebúcha to, nezabíja ma to, a komfort nie je v žiadnom autobuse, keď je plný.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.