Reakcia na: Riks #82316:
Až ti dajú do linky 71 Solaris ľubovoľnej veľkosti, potom zistíš, prečo je "čím viac dverí, tým viac SOR" rozumná voľba. Ja by som to síce riešil trošičku inak ako to vyriešil SOR, ale s koncepciou viacdverových vozidiel súhlasím. Nuž a ostatní, tie šotobáchorky o NS si nechajte. Naftové NS zatiaľ do veľkovýroby nejdú, tie pôjdu až po elektrickej "overovačke". A nie, nemám zo z prsta. Inak, ja osobne nevidím väčší rozdiel v interiéri NS a interiéri NB, ktoré máme my, len sa priestor po posunutí dverí do stredu vyplnil dvojicou dvojsedadiel. Inak je to stále tá istá pesnička preliezok. Naviac nezabúdajme, že to čo ukázal SOR sú výstavné, vyšperkované verzie. Keď príde na lámanie chleba, opäť sa dočkáme očesanej sockaverzie, aby sa vošli do ceny, ako v prípade každého autobusu /a tým nemyslím to, že bude chýbať výbava ale zase sa zmenia použité materiály atď, viď napríklad Citelis alebo aj Solaris/. Každopádne, už len to, že to je postavené na normálnych diskoch je veľké plus a to sa určite prejaví na komforte prepravy.
rpopo
Na margo počtu dverí, to je jedna z mála vecí, ktoré sú fakt výhodné a vhodné, do mesta. Celkovo tak nejako na SORoch nevidím, snáď okrem blbo vyriešených rozhľadov a pohľadov (ľavy späťak, nočné osvetlenie čelného skla a pod), a tých debilných koliesok z fúrika, nič zlé, alebo nič, čo by sa ak by trochu chceli, nedalo upraviť. Mne v žalúdku leží najviac absentujúci zadný kočíkový, a ak to chcú takto nechať, tak prosím, ale potom tie sklopné sedadlá v prednej časti dať do preč... Ale inak ako cestujúci v SORe nevidím žiaden väčší problém, ide to, kúri to, nebúcha to, nezabíja ma to, a komfort nie je v žiadnom autobuse, keď je plný.