Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mi.v #81642:
a ten stĺp v strede križovatky, ten je proste úžasný...
Riadny týpek musel toto navrhnúť, ani za nič nebudú vešať vedenie na objekty (na most, v meste na budovy), len aby museli postaviť nové stĺpy a dostať za to €. Som zvedavý, kto ho prvý trafí.
Dnes medzi 8.00 a 9.00 skúšobná jazda križovatka VSS, mobily a foťáky prosím nažhaviť...
Pozerám na estranky.sk fotky z reko križovatky VSS som a som okrem iného happy z nového koľajového vedenia:

1. podarilo sa zmierniť to esíčko z Alejovej na Jazero tak, že trať z Alejovej už nevedie medzi dvojicou mostných pilierov, ktoré sú najbližšie za križovatkou v smere na Jazero. Nové umiestnenie koľají rieši situáciu elegantnejšie. https://lh3.googleusercontent.com/-0IzNOzo0kaw/WWJ35qBFS3I/AAAAAAAAoMo/8NT7pLtQi7gsoFMbN443fyafPQ3Zl1wQgCHMYBhgL/s640/YDXJ0063.JPG

2. vložená koľajová spojka veľmi zvyšuje užitočnosť križovatky VSS. Bude tam možné otáčať obojsmerné električky z troch smerov – z Jazera, z Južnej triedy a z Alejovej. Pochopil som to tak, že pre prvý menovaný prípad je vložený aj ostrovček pred križovatkou v smere z Jazera, ktorý by v prípade výluk slúžil ako výstupný a zároveň hneď aj nástupný pre opačný smer jazdy.
Reakcia na: Yogi616 #81640:
Máš ho v prešovskej diskusii.
Reakcia na: Bjorn #81638:
Ma niekt cely clanok?
Reakcia na: Bjorn #81638:
Nejde to, nedá sa, nemôžete - ste Košičania ? .
V Prešove chcú budovať trolejbusové trate a kúpiť desať trolejbusov

https://presov.korzar.sme.sk/c/20602342/v-presove-chcu-budovat-trolejbusove-trate-aj-kupit-10-trolejbusov.html#axzz4me3VoWby

"Po nákupe 15 moderných trolejbusov cez Operačný program Integrovaná infraštruktúra 2014 – 2020 majú mesto Prešov a jeho dopravný podnik (DPMP) zálusk aj na ďalšie peniaze z eurofondov na rozvoj mestskej hromadnej dopravy (MHD)."

Nejde to, nedá sa, nemôžeme... Či?
Reakcia na: monoblok #81636:
Nehody tu nie sú až tak často a kvôli premávke sú zápchy maximálne tak pri Krajskom úrade.
Reakcia na: afeno #81635:
Kolony su tam pravidelne, ci uz kvoli nehodam alebo premavke. Dni, kedy je Watsonka v pohode prejazdna po cely den su skor vynimka ako pravidlo
Reakcia na: milanko4651 #81633:
Za normalnych okolnosti tam kolona nie je, a smerom na KVP si myslim ze je to takto naokolo niekedy rychlejsie ako keby mala stat v zapche na Letnej.
Súhlasím, je to totálny nezmysel. Napadá ma ale skôr, že 19tku tamaď poslali prakticky absencii náhradnej dopravy za električky v danom úseku. Hoci je to totálny nezmysel, jedine týmto si to dokážem vysvetliť. Skutočne to cestujúcich nepridalo, a pridalo to jedine státie v kolóne. ?
ta zmena "19" smer Nad Jazerom/KVP cez Watsonovu to teda bol bohovsky napad. Poobede v spicke sa z cca 15 minutovej cesty v horucom autobuse stalo 10minutove statie v kolone, na svetelnej krizovatke watsonka, a 20+ minutova cesta v saune.

Velka "vdaka a odmena" patri tomu, kto toto vymyslel. Za odmenu by mal povinne jazdit takym spojom, po zvysok platnosti tohto koridoru, aby si tie napady vypotil z hlavy... ?
Reakcia na: PtrOlsn #81628:
Výhody otvoreného zvršku teda sú... ❓
Reakcia na: PtrOlsn #81628:
Ono, veľký priestor na otvorený zvršok v križovatke VSS nie je. Sú tam veľmi krátke úseky, ktoré by boli vhodné na to. Skôr sa čudujem, prečo nepoužili na niektorých miestach namiesto toho zámkovú dlažbu na povrchovú úpravu zvršku.
Reakcia na: mi.v #81629:
Súhlasím s tebou. Na B. Němcovej a Zimnej mala byť pevná jazdná dráha. Ale to by museli byť iní ľudia na magistráte a projekt by nemohol byť "zbúchaný" na poslednú chvíľu a za čo najlacnejšie na úkor kvality a nových technológií.
Reakcia na: PtrOlsn #81628:
súhlasím, ale na druhej strane neviem, či typ ulice ako je B. Němcovej je vhodná pre otvorený zvršok. Jazdné pruhy sa mi tam vidia príliš úzke, dostatočne neumožňujúce napr. obchádzanie odstaveného auta. Otvorený zvršok do stredu cesty sa podľa mňa hodí predovšetkým do ulíc, kde sú dva jazdné pruhy v každom smere. Otvorený zvršok a vedľa neho jeden jazdný pruh je podľa mňa, ako hovoria Angličania, "no-no" [nou-nou].
Reakcia na: Granite01 #81627:
Ja som len narážal na to, že niekto tento systém obhajoval v okolí križovatky VSS. Myslím si, že obyčajný otvorený zvršok má oveľa viac výhod ako toto riešenie.
Reakcia na: PtrOlsn #81626:
O tom, že PJD na Zimnej, resp.Komenského ulici je lepšie riešenie ako v súčasnosti používaný kočkopes z betónových podvalov a betónovania a asfaltovania týchto podvalov som písal už viackrát. Všetci to vedia, len do Košíc to nedorazilo. Po niekoľkých rokoch si vytvárame potenciálne problémy pri stabilite a stavebnej neporušenosti asfaltového krytu. Samozrejme väčšina politikov už nebude na svojich stoličkách, resp. sa budú tváriť, že museli sa presne takto použiť eurofondy a nebola žiadna iná možnosť.
Reakcia na: PtrOlsn #81625:
To potvrdzuje moje tvrdenie, že podvaly (otvorený zvršok) pokryté betónom a asfaltom sú nevhodným riešením.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.