Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: veteran #81078:
Tak toto je sila, nepotrebuje žiadny komentár ? čisté kocúrkovo..
Reakcia na: veteran #81075:
Odvolávam, čo som odvolal ?

„Na Moldavskej robí zhotoviteľ diela, spoločnosť Eurovia SK, na spomínanom úseku prípravné práce. Po sondáži ohľadom jestvujúcich inžinierskych sietí zvolia najvhodnejšie miesto na umiestnenie stožiarov trakčného vedenia. Na Triede SNP ide rovnako o prípravné práce a v konečnej fáze budú stožiare trakčného vedenia umiestnené mimo chodníka,“ odpísal Miroslav Sambor z komunikačného referátu magistrátu.

Komunikácia s verejnosťou a médiami na úrovni ? Zajtra budú spievať ktorú pesničku?
Reakcia na: Troll #81076:
teraz si dokazal ze sa len pchas harasimu do !!! nebudem to citat, lebo si zapredany!! praudu neumlcis!!!!!!!!
Reakcia na: reparil #81073:
My to vnímame podobne, ale z iného dôvodu - nechceš si zistiť ani najzákladnejšie informácie o tom, čo a ako funguje... ?

Čítal si niekedy zmluvu medzi DÚHA, a. s. a Mesto Košice o výstavbe IKD? Píše sa tam totiž aj niečo takéto:
"Touto zmluvou sa zhotoviteľ zaväzuje vykonať DIELO podľa realizačnej projektovej dokumentácie
(dokumentácia pre stavebné povolenie v podrobnostiach pre realizáciu stavby) objednávateľa,
a to:
a) dokumentácia pre stavebné povolenie v podrobnostiach pre realizáciu stavby pre projekt:
Integrovaný dopravný systém osobnej koľajovej dopravy Košice, stavby IKD -1. etapa, IKD
Košice, námestie Maratónu mieru - Staničné námestie s napojením na ŽSR, UČS 31,
spracovaná Združením SUDOP BRNO - IKP (SUDOP BRNO, spol. s r. o., Kounicova 26,61136
Brno, Česká republika; IKP CONSULTING ENGINEERS, s. r. o., Jankovcova 1037/49, 170 00
Praha 7, Česká republika), zak. číslo 11010-02-0314, arch. číslo 2013230009, dátum 7/2013,
b) dokumentácia pre stavebné povolenie v podrobnostiach pre realizáciu stavby pre projekt:
Integrovaný dopravný systém osobnej koľajovej dopravy Košice, stavby IKD -1. etapa, IKD
Košice, námestie Maratónu mieru - Staničné námestie s napojením na ŽSR, UČS 32A,
spracovaná Združením SUDOP BRNO - IKP (SUDOP BRNO, spol. s r. o., Kounicova 26, 61136
Brno, Česká republika; IKP CONSULTING ENGINEERS, s. r. o., Jankovcova 1037/49, 170 00
Praha 7, Česká republika), zak. číslo 11010-02-0314, arch. číslo 2013230009, dátum 9/2013,
c) dokumentácia pre stavebné povolenie v podrobnostiach pre realizáciu stavby pre projekt:
Obratisko Námestie Maratónu mieru, spracovaná IKP CONSULTING ENGINEERS, s. r. o.,
Jankovcova 1037/49, 170 00 Praha 7, číslo projektu 113247, dátum 9/2013,
d) dokumentácia pre stavebné povolenie v podrobnostiach pre realizáciu stavby pre projekt:
Obratisko Staničné námestie, spracovaná IKP CONSULTING ENGINEERS, s. r. o., Jankovcova
1037/49, 170 00 Praha 7, číslo projektu 113247, dátum 9/2013,
(...)"

Viď: https://www.zverejnenie.esluzbykosice.sk/Zmluva/Detail/13437891/139157

Za týmto problémom však nemusia byť nevyhnutne ani pojektanti vyššie spomenutých firiem, oni v podstate iba plnili a korigovali návrhy ŽSR / Mesta Košice / DPMK tak, aby dokumentácia spĺňala príslušnú legislatívu a normy. Ak teda nik z trojky ŽSR, Mesto Košice a DPMK nepožadoval väčšie prístrešky na zastávkach, projektant si tam tiež nemôže len tak z ľubovôle navrhnúť väčší prístrešok...

Nikto tu neobhajuje Dúhu; veď myslím, že tu funguje všeobecná zhoda medzi diskutujúcimi o kvalite prevedenia stavby; ale v tomto naozaj nevinne - projektovú dokumentáciu robil niekto iný a aj tá projektová dokumentácia sa robila na požiadavku niekoho iného ako Dúhy. V čase jej tvorby najskôr ešte ani nik netušil, ktorá stavebná firma to bude stavať...
„Miesta je na chodníku aj tak dosť a kto vie, ako je práve tento chodník frekventovaný, nemôže vnímať túto lokalizáciu stĺpov trakčného vedenia ako najmenší problém. Zvlášť, keď tým zachováme zeleň,“ uviedol Jozef Marko z komunikačného referátu košického magistrátu.

Uhm, tak ja byť jeho nadriadený, dnes po príchode do práce by si okamžite zbalil veci a šiel by na úrad práce. Ono aj zjavná somarina sa dá obhajovať oveľa ľúbivejším spôsobom, než to dotyčný pán predviedol ?

Čo sa týka stĺpov v strede chodníkov, je to žiaľ vyprojektované. Nikomu sa zjavne nechcelo babrať s vysporadúvaním sa s majiteľmi. ProKLAMovaná ochrana zelene je dojemná najmä v kontexte toho, ako sa v Košiciach rúbe hlava nehlava, najmä ak nejaký strom zavadzia niektorej z kultúrnych ustanovizní, prípadne nejakému betónovému pľacu.

Že sa to dá aj ináč, predviedlo mesto na Němcovej ulici, tam to riešili priamo s Technickou univerzitou. Každá zo strán mala niečo, čo chcel ten druhý, takže deal nebol problém. Ale až vtedy, čo sa stĺpy začali prepierať v médiách. Dovtedy bolo pre mesto šicko olrajt.
takze vy tu vsetci lobujete a podporujete ten projekt harasiho a toho smradopsa remetu..aspon vidim ze to je strata casu s vami.. ? ? ? tu sa nikdy nic nezmeni pokial tu budu taketo lajna, a mozte ma milionkrat bloknut, pravdu nebloknete, mna nik neumlci!!! na spinavosti budem stale poukazovat a kricat ,ja stojim na strane ludu a nikdy nie na strane spinavych skorumpovanych projektov a ludi ktori stoja za nimi,ktori su zodpovedni z tento stav! ?
Reakcia na: reparil #81067:
Máš problém s chápaním písaného textu?
Reakcia na: reparil #81069:
A to si myslíš, že si to Remeta aj projektoval a kolaudoval, ty tupý momot? Však to máš rovno v titulku, že mokneš v súlade s projektom.
Reakcia na: reparil #81069:
Lebo zhotoviteľ stavby si z vlastnej ľubovôle určoval kde a aký prístrešok umiestni, však?
Reakcia na: veteran #81068:
akoze co ma spolocne a kto robil IKD? predsa Riskov kamos Remeta a spol..
Reakcia na: reparil #81067:
A čo má s týmto Dúha spoločné?! ?
Reakcia na: reparil #81065:
Na Bardejovskú, ČSA a Lokomotívu nezabudli, skôr by ma zaujímalo, čo s ostatnými "zabudnutými" stĺpmi, konkrétne s tým jedným pri Hiltone a štyrmi medzi Senným trhom a stanicou.
tak a zacali osadzovat stlpy uz aj na kruhaci na Moldavskej, páni, tak ta Eurovia je oproti Duhe doslova ako ina dimenzia.. ? http://www.kosice-estranky.sk/clanky/vystavba/rekonstrukcie-elektrickovych-trati/modernizacia-elektrickovej-trate---kruhova-krizovatka-moldavska.html som zvedavy ci nezabudli na stlpy aj na bardejovskej a lokomotive..
Zdravim,neviem ci to tu ma niekto nastarosti,len som si v poslednom case vsimol ze co sa tyka reklam tak akosi to nikto nedoplnuje.Ci uz v novinkach alebo pri konkretnom vozidle to tam chyba.
Reakcia na: 110mat110 #81055:
Nuž, aktualizáciu schémy denných liniek som už načal hneď po dokončení električkových, ale tých zmien tam bolo toľko, že úprava chvíľu trvala. Ale dočkali sme sa:
https://imhd.sk/ke/media/mn/00001753/Linky-MHD-20170304.pdf
Reakcia na: 110mat110 #81055:
Na Vazecku si zabudol doplnit celudku konecna X7. A celudky konecna ( X4, X9, XR2, 9, R2) na zastavke Autocamping by som posunul trochu doprava aby boli viac oddelene od zastavky Danovy urad. Inak myslim ze je to urobene pekne a v poriadku.?
Reakcia na: Viko #81059:
Ikarus 180 jazdil aj v Banskej Bystrici, ale nevieme nič viac o jeho prevádzke, ani to, či sa jednalo o tebou uvádzané testovacie vozidlo.
K dispozícii mám len veľmi nekvalitný z novín oskenovaný záber Ikarusu 180 počas prevádzky v Banskej Bystrici.
Reakcia na: afeno #81052:
ja mam radsej tohto pomocnika lmgtfy.com/?q=utfg ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.