Luky ty veríš že sa to časom zmení? Ty nebývaš v KE však? Títo priblblí a neschopný ďalšieho rozvoja pracovníci v nemenovanej firme sú schopný vidieť len záujmy svojej peňaženky. Hanba!!!
Interval je zas iná vec. Aj to, že na tebou uvedené linky sa nehodia "nové" Variá, lebo sú príliš malé. Ale čo si Košičania zvolili... Tak v tom sa budú voziť.
Ano bol som aj vo Viedni aj v Budapesti aj v Prahe a vsade jazdia aj vysoke ale aj vela nizkych vozidiel a su tam ovela hustejsie intervaly ako tu cize tam nizky voz pride kazdu chvilu zatial co tu napr L6 a L9 cez pracovne dni ledva raz za hodinu. No verim ze sa to zmeni k lepsiemu casom.
To sú rozličné pohľady na tú istú vec. Ja sa pýtam, akým právom DP porušuje podmienky prepravy, keď na linku, ktorá má byť obsadená kĺbovým vozidlom pošle vozidlo štandardnej dĺžky ? A v tomto prípade ma vôbec nezaujíma, či to je Tedom alebo SOR alebo pre mňa za mňa eŠeMka ? Pre mňa je dôležité to, či sa jednak do vozidla vojdem a aj aké také pohodlie, tym myslím, necestovať ako v sardinkárni. A keď sa to stane raz, že príde na linke malý voz ako záloha, to sa stane, ale skutočne je ťažké akceptovať, ak je malé vozidlo do danej kĺbovej služby vypravené. A keď to nie je "trolejbus" tak to je iná linka. Dnes behá nejaký Tedom na 17tke, a ja len opäť pripomeniem, že nám v garáži stojí niekoľko nevyužitých KĹBOVÝCH trolejbusov, ktoré keby jazdili na svojich službách, tak by uvoľnili opäť KĹBOVÉ autobusy, a tie KĹBOVÉ autobusy by mohli jazdiť v službách kde ten KĹBOVÝ autobus chýba. A všetci vieme, že to nie je jednorázová záležitosť. A či je vozidlo prehnité alebo polámané, už nesúdim, viem však, že v posledných 5-6 rokoch prešlo viacero trolejbusov väčšími opravami, a teda minimalne 4 až 5 kĺbakov by mohlo pohodlnne bez problémov jazdiť. A dristy o ekonomike prevádzky si nechajte, ako cestujúceho ma to skutočne nemusí trápiť, lebo za cestovné si platím, a nedostávam za to službu, za ktorú si platím.
Riešite tu dôsledky, nie príčinu. Posielať von zhnitý kĺbový trolejbus a polámaný tedom, to je prášť jak uhoď. Akurát do jedného vieš natrepať viac ľudí.
To záleží na tom, nakoľko tu možno hovoriť o priamej úmere. Je to určite dosť individuálne, nie všade musí byť pomer týchto nákladov a celkového rozpočtu rovnaký.
Ku koncu boli malé vozy skôr záležitosťou nočných služieb, nakoľko klbakov bol dostatok. To nič nemení na tom, že v DP stojí mnoho schopných kĺbových trolejbusov, a keď nemajú dosť kĺbakov, tak nás nechávajú tlačiť sa v tych skaratych plynovych komorách... kde sa stala chyba ? Do toho male vozy neťahaj.
Bol si v nejakom inom meste, ako v Košiciach? Viedeň, Budapešť, Praha, všade jazdia nové, ale aj 30 a viacročné električky. Aj v porovnateľne veľkých mestách v ČR, nie len v metropolách. Mimochodom, keď sa jedná o menšie mesto, znamená to zároveň, že obnova vozidlového parku je výrazne menej finančne náročná. Nemyslíš?
Hanba aj Viedni, že tam bežne jazdia aj oveľa staršie vysokopodlažné vozy ako u nás a totálne najväčšia hanba všetkým mestám na čele s Londýnom, kde jazdia dokonca poschodové autobusy, chudáci tí ľudia, čo sa musia po schodoch trepať až na poschodie...
Nato že su nizkopodlazne hoci aj čiastočne je hanba ze tu v roku 2016 jazdia este stare KT a T6 ine mesta hoci aj mensie alebo podobne ako Košice /napr. Miskolc/ uý ma krasne nove klbove nizkopodlazne električky a u nas tu stale strašia stare KT.
Spasilo. Už len keby som sa nemusel tlačiť v malom skaratom Tedome ale pride mi klbovy trolejbus... Ale to pochopiš, až raz koncom júna, keď sú najväčšie horúčavy pôjdeš Tedomom na 71tke
#kedymestokošicedostanekonečnerozum?
Nemyslím si, že by tých pár súčasných kusov spasilo MHD... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
rpopo