Nemyslim si, ze by sme tu mali take vozidla, ktore prepustaju v neunosnej miere studeny vzduch (ak odratam okna). Hadam mi nechces tvrdit, ze ked vodic zapne kurenie do interieru, tak ten teplotny rozdiel je tak velky, ze vo vnutri je i nadalej zima? Naviac ani zimy tu take nemame, ze by to hrozilo. Skor si myslim, ze to je o principe. (spominane elektricky boli 616 a 617)
Ked bola premavka na dusicky, tak v kazdej suprave, na ktoru som natrafil, bolo akurat dobre vykurene. (Buduce kurenie bude v case vianocnych sviatkov)
Re #7990 Balky: Svojho casu takto DP experimentoval s L19 a to tak, ze pocas volnych dni jazdila raz za hodinu az ku Mlynu inac len po Teplaren. Zrejme ludia protestovali a vratilo sa to nazad. A takisto svojho casu bola zriadena vetva (do 31. 3. 2001) L27A az ku Mlynu.
Re #7991 Balky: Ja by som sa radsej vratil ku povodnej L52, ktora by premavala len pocas pracovnych dni s hustejsim intervalom a medzi casmi by bola zriadena trebars ako kedysi L36 (OD Bajkal - Krasna n/H - kino). A do Sace by jazdila L25.
Skor by som pridal intervaly na elektrickach, ktore idu na jazero ako zavadzal predlzenia liniek.
Re #7992 Peter: L38 je naslednikom expresu L52, lenze Šaca si narokovala (neviem si spomenut co) a tak sa stala z expresu uz bezna linka. A zaroven sa od 1. 11. 2003 skratila L25 len po Polov vo vymedzenych casoch
Vie mi niekto poskytnut strukturu DPMK pocnuc riaditelom a konciac vodicmi? Zaujimali by ma pocty zamestnancov na jednotlivych usekoch. Mena ma vobec nezaujimaju. Dakujem
lubos: ospravedlňujem sa, omylom som nakopíroval nákresy do súboru s WWW-stránkou.
BM: vaše fotky mne netreba, na správy a nákresy si mi povolenie dal, ale aby som s tebou nemal problémy, lebo ako vidím vy stále tvrdíte, že robím niečo bez COPYRIGHTU pritom povolenie od vás mám(vystrihovačky boli v poriadku) WEB som stiahol z WZ.CZ. (keď by si mi dovolil aspoň správy a novinky išlo by to aj bez nákresov).
Mat3j: ten autobus som si urobil sám, keď chceš, pošlem ti súbor PSD, Adobe Photoshopu s týmto busom
naproti tomu vcera vecer na L13 dokonala sauna... * diggi? mas na mysli tu budku, v ktorej svieti romanticke zelene svetlo, z ktorej sa nadherne pari (asi v nej nemaju zimu) a na oknach nenajdes ziadne cislo??? * L5 538 pri kabinke provokacne teplo, o zvysku supravy sa to uz neda povedat!!!
L6 531 * v okruhu cca 2m od kabinky krasne teplucko (asi pre tie otvorene dvere na kabinke) a zvysok supravy kosssaaaa * plati ten zverejneny stupen len pre kabinku, alebo aj pre zvysok supravy?!?
vykurovanie ..alebo temperovanie voza určuje dispesčer, alebo výpravca..napr. v stračej nôžke na stanici si v zime v okne môžeš všimnúť číslo, ktoré udáva príslušný stupeň ?
Tá 5217-tka je už nenormálne "rozbitý" budar, vodič už nemá ani okno na dverách na kabínke, a to nevravím o tom v ako stave je motor a kasňa vozidla. Mali by ju poslať na CNG alebo do GO v Levoči, aj napriek tomu, že ešte nemá nabehaný potrebný počet km.
Ako vždy (v pracovné dni) sa rozhodli prerobiť koľajový prechod na križovatke Toryská/Trieda SNP... Neskutočne dlho trvá prejdenie križovatky v smere na KVP... ?
Co povedia ludia...nikdy sa to tak nerobilo... Kurnik, keby sa vsetci riadili tymito frazami, tak sa nikto nepohne dopredu a napr. Vieden dnes nie je tam, kde je. Ale jasne, Vieden je asi nedobry prikladVsetko to chce len byt pristupny a otvoreny novym a navyse v inych mestach davno zabehanym a osvedcenym myslienkam. Napr. taka prestupna tarifa...ze?
Tak to uz neviem. Vies, ze napr. ja som z avsetko pozitivne, co moze prispeit ku skvalitneniu MHD v KE, ale zmozem ovela menej ako Ty. Som zvedavy, ako sa v praxi prejavi v praxi Tvoj rozhovor s istymi ludmi s naslednou ukazkou. Vies, o com hovorim.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq
Ked bola premavka na dusicky, tak v kazdej suprave, na ktoru som natrafil, bolo akurat dobre vykurene. (Buduce kurenie bude v case vianocnych sviatkov)
Re #7990 Balky: Svojho casu takto DP experimentoval s L19 a to tak, ze pocas volnych dni jazdila raz za hodinu az ku Mlynu inac len po Teplaren. Zrejme ludia protestovali a vratilo sa to nazad. A takisto svojho casu bola zriadena vetva (do 31. 3. 2001) L27A az ku Mlynu.
Re #7991 Balky: Ja by som sa radsej vratil ku povodnej L52, ktora by premavala len pocas pracovnych dni s hustejsim intervalom a medzi casmi by bola zriadena trebars ako kedysi L36 (OD Bajkal - Krasna n/H - kino). A do Sace by jazdila L25.
Skor by som pridal intervaly na elektrickach, ktore idu na jazero ako zavadzal predlzenia liniek.
Re #7992 Peter: L38 je naslednikom expresu L52, lenze Šaca si narokovala (neviem si spomenut co) a tak sa stala z expresu uz bezna linka. A zaroven sa od 1. 11. 2003 skratila L25 len po Polov vo vymedzenych casoch