Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Yogi616 #80279:
No to ja viem že bol tam nejaký určený termín dokedy to malo byť hotove.. Teraz je to tak isto, tuším do leta 2018 to by malo byť hotové, teda fakt 2 roky ak by sa začalo aj načas... No už teraz mešká začiatok toho celého minimálne 2-3 mesiace a pokiaľ viem tak ako písal 110mat110 (čítal som to aj inde v médiách), ak by sa to aj schválilo v BA hneď teraz, už toho roku sa do zimy veľa toho neurobí,, teda ak sa to rozbehne "gro" sa bude robiť (a aj musí) robiť na buduci rok 2017 - teda budu to zase "rýchle" kroky a na viacerých úsekoch naraz - určite nie tak ako to "pánovali" vo vedeni, že času bude dosť (2 roky určite nie) ... Už teraz to naberá "podobný scenár" ... žiaľ to je realita. ?

Pre KošickýTiger - určite sa nečaká na ukončenie reko ciest aj keď to robí tiež Eurovia, čaká sa na schválenie, kontrolu a podpis celeho projektu v BA ... a to ešte nieje isté či sa niečo "zlé" v tom celom nenájde.. a budeme na začiatku ..
Přátelé, vozy T3 #229", 260, 269, 272 a 284 které byly vyřazené po nehodě a byly nahrazeny novými, tak nějak nemůžu vychytat jejich v.č. (mám na mysli jejich nástupce). Díky
Reakcia na: myslavcan #80282:
Podľa mňa sa čaká na ukončenie výluky na THC a ukončenie rekonštrukcií ciest ( ktoré tiež robí Eurovia )
Reakcia na: Yogi616 #80279:
Do novembra/decembra 2018 to bude musieť byť, aj keby CTčka z neba padali, lebo voľby primátora...
Podľa mňa sa len čaká na nejakú ďalšiu výhodnú ponuku na kúpu elektrobusov, aby sa mohli schopné a kapacitné autobusy vyradiť, a na výluku nebolo čo poslať. Vtedy bude jej štart priam ideálne načasovaný.
Reakcia na: Yogi616 #80279:
Podla povodnych planov sa malo skoncit niekedy v polke roka 2017, takze rezerva do 2018 je cca pol roka. Uz teraz to meska minimalne 2 mesiace a kto vie kolko sa to este natiahne
Reakcia na: Rudyke902 #80278:
Vieš prečo sa robili tak rýchlo? Lebo to všetko muselo byť ukončené v roku 2015, bol tam nejaký deadline. Bratislava to mala tuším do konca roka. A preto sa to robilo takto.
Lenže teraz máš nové obdobie a podľa prvotných plánov sa malo končiť niekedy v roku 2018 a do konca obdobia ostáva ešte aj tak dosť času. Čiže nemuselo by sa ísť do takých rýchlych krokov...
Reakcia na: Corey #80276:
No ani ja neviem že kedy vlastne a čo sa začne, ale je to presne tak ako som písal koment v inom príspevku k téme projekt MET 2 .. že už sa dávno malo začať (podľa pôvodneho plánu) a je tých uzlov a usekov tentokrát zase dosť - a ak sa bude meškať (čo už teraz je jasne že áno), tak to dopadne ako minule , že sa bude robiť "hurá systémom skoro skoro", len aby sa stihli termíny - teda tak ako aj predošle projekty, naraz sa odstavia viaceré časti ED a nastane zase dopravný chaos aj - teda nič z toho ako bolo deklarované, že tento projekt bude mať "časový rozvrh a bude sa robiť postupne" .. Už teraz vidím že to tak nebude !! Ale je to len môj názor ... tiež som zvedavý a čakám na nejaké oficiálne info kedy čo a kde sa odstaví a začne sa (asi na zimu, vtedy su ideálne podmienky na zemné práce) ?
Reakcia na: Corey #80276:
Začať sa má na prelome mesiacov augusta a septembra. Ale pokiaľ viem tak ešte nikto nepodpísal zmluvu so staviteľom takže no neveim ako to bude. Ak mám nepresné info opravte ma ak viete viac .
Zdravim,chcem sa len opytat ako to vyzera z projektom MET.Nevie niekto kedy sa zacne z realizaciou projektu? Popripade,ktory usek by sa mal zacat ako prvy? Dik.
Pri steelke je tá trať už fakt v biednom stave- spomalenie na minimum a aj tak to s celým vozom hádže do bokov, len som čakal kedy sa vykoľajíme
Reakcia na: rpopo #80272:
Keby to boli nepluskové Variá s nehnacím stredným podvozkom, tak by som to chápal - tam sa technika jazdy zásadne líši od celotrakčných T3 alebo KT8. Ale u pluskových nechápem.
Reakcia na: rpopo #80272:
Resp. druhá možnosť je, že im po rekonštrukcii tak brutalne pokrátili časy, že tak jazdiť musia, pri tomto trende aký je na AD, by ma to vôbec neprekvapilo.
Reakcia na: veteran #80271:
Ano na margo toho obutia by ma ešte zaujimalo, či niekto vodičom povedal, aby preferovali štyl jazdy "paka dolu" za učelom ja neviem asi rekuperacie ? Lebo odkedy jazdia Varia, tak su električky výhradne pre sediacich cestujúcich, a električky pieskuju pri brzdeni ešte aj na suchej trati....
Reakcia na: rpopo #80268:
Oveľa viac ma zaráža, že je ich evidenčný nadstav, no ktorýsi šikovník aj tak tvrdohlavo dennodenne posiela vonku evidentne obutý voz ❗
Reakcia na: rpopo #80268:
It's not a bug. It's a feature. ?
Reakcia na: rpopo #80268:
Myslím, že ten vŕzga na 33 kusoch z 33.?
Nedalo by sa niečo urobiť s tým neuveriteľným vrzganím stredného podvozku na Variách ? To človeku až uši trhá ako to vrzgá, oproti tomu boli staré NP KT a ich podvozky absolútna lahôdka. Nie, nehejtujem Variá, ale už minimálne na troch kusoch z piatich, čo som sa nimi tento týždeň viezol, stredný podvozok neznesiteľne vŕzgal...
Reakcia na: 110mat110 #80266:
Ďakujem za info.

Inak presne takto vzniká dopravné Kocúrkovo. Čakáš električku pri Dome umenia v smere na NO, vtom ti prichádza štvorka s cieľom "HAVLÍČKOVA" a ide NA STANICU. ☺ ?
Reakcia na: mi.v #80265:
K tomu, ze sla cez Alejovu: Stala sa este jedna DN pri Astorii smerom na NO.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.