Podľa mňa sa len čaká na nejakú ďalšiu výhodnú ponuku na kúpu elektrobusov, aby sa mohli schopné a kapacitné autobusy vyradiť, a na výluku nebolo čo poslať. Vtedy bude jej štart priam ideálne načasovaný.
Podla povodnych planov sa malo skoncit niekedy v polke roka 2017, takze rezerva do 2018 je cca pol roka. Uz teraz to meska minimalne 2 mesiace a kto vie kolko sa to este natiahne
Vieš prečo sa robili tak rýchlo? Lebo to všetko muselo byť ukončené v roku 2015, bol tam nejaký deadline. Bratislava to mala tuším do konca roka. A preto sa to robilo takto.
Lenže teraz máš nové obdobie a podľa prvotných plánov sa malo končiť niekedy v roku 2018 a do konca obdobia ostáva ešte aj tak dosť času. Čiže nemuselo by sa ísť do takých rýchlych krokov...
No ani ja neviem že kedy vlastne a čo sa začne, ale je to presne tak ako som písal koment v inom príspevku k téme projekt MET 2 .. že už sa dávno malo začať (podľa pôvodneho plánu) a je tých uzlov a usekov tentokrát zase dosť - a ak sa bude meškať (čo už teraz je jasne že áno), tak to dopadne ako minule , že sa bude robiť "hurá systémom skoro skoro", len aby sa stihli termíny - teda tak ako aj predošle projekty, naraz sa odstavia viaceré časti ED a nastane zase dopravný chaos aj - teda nič z toho ako bolo deklarované, že tento projekt bude mať "časový rozvrh a bude sa robiť postupne" .. Už teraz vidím že to tak nebude !! Ale je to len môj názor ... tiež som zvedavý a čakám na nejaké oficiálne info kedy čo a kde sa odstaví a začne sa (asi na zimu, vtedy su ideálne podmienky na zemné práce) ?
Začať sa má na prelome mesiacov augusta a septembra. Ale pokiaľ viem tak ešte nikto nepodpísal zmluvu so staviteľom takže no neveim ako to bude. Ak mám nepresné info opravte ma ak viete viac .
Zdravim,chcem sa len opytat ako to vyzera z projektom MET.Nevie niekto kedy sa zacne z realizaciou projektu? Popripade,ktory usek by sa mal zacat ako prvy? Dik.
Keby to boli nepluskové Variá s nehnacím stredným podvozkom, tak by som to chápal - tam sa technika jazdy zásadne líši od celotrakčných T3 alebo KT8. Ale u pluskových nechápem.
Resp. druhá možnosť je, že im po rekonštrukcii tak brutalne pokrátili časy, že tak jazdiť musia, pri tomto trende aký je na AD, by ma to vôbec neprekvapilo.
Ano na margo toho obutia by ma ešte zaujimalo, či niekto vodičom povedal, aby preferovali štyl jazdy "paka dolu" za učelom ja neviem asi rekuperacie ? Lebo odkedy jazdia Varia, tak su električky výhradne pre sediacich cestujúcich, a električky pieskuju pri brzdeni ešte aj na suchej trati....
Nedalo by sa niečo urobiť s tým neuveriteľným vrzganím stredného podvozku na Variách ? To človeku až uši trhá ako to vrzgá, oproti tomu boli staré NP KT a ich podvozky absolútna lahôdka. Nie, nehejtujem Variá, ale už minimálne na troch kusoch z piatich, čo som sa nimi tento týždeň viezol, stredný podvozok neznesiteľne vŕzgal...
Inak presne takto vzniká dopravné Kocúrkovo. Čakáš električku pri Dome umenia v smere na NO, vtom ti prichádza štvorka s cieľom "HAVLÍČKOVA" a ide NA STANICU. ☺ ?
V súvislosti s dnešnou nehodou povedal mi jeden cestujúci: L4 šla do mesta cez Alejovú (neviem prečo) a pri Krajskom súde nemohla odbočiť doľava, lebo nešla prehodiť daná výhybka. Za ňou zastala L6, vodička prišla a povedala, že s tou výhybkou je to "známy problém". L4 musela pokračovať na stanicu. Nie je tá výhybka nová? Je v novom koľajisku ešte veľa takýchto "známych problémov"?
Na Sennom trhu, ak elektricka nejde, vynechava sa jej signal uplne? V smere od Stefanikovej je totiz niekedy dlhsia zelena pre auta, ako predtym.. co niekedy vie pomoct ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
5801