Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Terepin #80208:
Smerodajné pre čo?
Reakcia na: Terepin #80208:
Ten čas je orientačný. Preto je najlepšie si zistiť reálny príchod na zastávku podľa CP. Aj keď určite to môže niekoho miasť pri kúpe lístka. Keby tam však pribudli tie ďalšie 2 stĺpce, tak neviem, či by to ľudí nemiatlo ešte viac. A hlavne pri tých zmenách, kedy sa "láme" čas, tzn. prechádza sa z jedného režimu na druhý.
Reakcia na: mi.v #80202:
Penta a J&T to sú hovädá nenažraté a novodobá slovenská MAFIA!!! Viď Tatry. Všade je znak J&T a ceny? Za šiltovku pýtať v ich predajni 29eur je drzosť a páchne za nenažratosťou!!!
Reakcia na: veteran #80205:
Potom čo je smerodajné?
Reakcia na: veteran #80205:
Správny máš pocit.
Reakcia na: Terepin #80204:
Tak hlavne že vieš, že v tom majú bordel. Vieš, čo sú chronometrážne pásma? Myslíš, že časy jazdy sú v pondelňajšej rannej špičke a v nedeľu ráno rovnaké?
Reakcia na: Terepin #80204:
Jazdné časy viacerých liniek sú vo viacerých častiach dňa rôzne. Mám pocit, že v tunajších CP je uvedená maximálna jazdná doba, čo je v tomto prípade 16 minút (špička PD). Najkratšia (čo je prípad okrajových režimov a DPP) je 13 minút.
V CP L36 máte bordel. Odchod z Pri hati o 20:15, dĺžka cesty k Novej nemocnici 16 minút, ale príchod na danú zastávku o 20:28? Už dlho som nebol v škole, ale pokiaľ viem, tak je to blbosť.
Reakcia na: afeno #80201:
Čo je v rozpore s tvojim predchádzajúcim tvrdením.
Reakcia na: afeno #80201:
Nemyslím. Či už dve dlhodobo najúspešnejšie slovenské firmy (Penta a J&T), alebo firmy im podobné sa neviažu na konkrétne strany alebo ľudí, ale dohodnú sa s každým. (Spomeňte si, či sa im darilo horšie pri ostatných vládach.) Vlastne to je základ ich úspechu. Akonáhle máte prvú miliardu-dve, už sa "podniká" celkom iným spôsobom.
Reakcia na: S499.1023 #80200:
Iné strany si potom predsa dotlačia "svojho" výrobcu...
Reakcia na: afeno #80195:
Nenastane, iné strany kradnú tiež, len menej očividne.
Reakcia na: mi.v #80193:
Všimné bolo samozrejme vždy ale po vstupe do EÚ do toho ešte nesmierne zhubne vstúpil faktor "eurofondy proste sú" a "bez eurofondov by sa nič nespravilo", pričom nikomu nedochádza, že sa stavalo a rekonštruovalo aj v časoch predeurofondových a že so vstupom Rumunska, Bulharska, Srbska, Moldavska sa aj Slovensko čo nevidieť preklopí z príjemcov do platcov a potom tí istí politici budú škrečať, že oni chcú len brať ale dávať nie, lebo slovenské špecifiká.
snáď aj mne milí diskutujúci prepáčite, že som naznačil niektoré veci zahmlene. Naše príspevky sú na verejnom webe a mnohí viete, že to značí odtiaľ-potiaľ. Kto nesledoval celú diskusiu a niektoré nedávne formulácie sa mu vidia "dosť mimo", môže si pozrieť posledných cca 100 príspevkov (=5 strán), snáď potom niečo bude jasnejšie. 🙂
@myslavcan: prosím pozrite ten príspevok, na ktorý som reagoval
@afeno: neviem či doteraz existovala politická strana, ktorá by v KE odolala. Ani červení ani tí pred nimi to neboli 😞 Ja osobne si už nerobím nádeje, že príde iná farba a tá odolá.
@Dispecer: eurofondy iba preplatia časť ceny výrobcovi. Výrobca teda dostane plnú cenu. Čo s ňou spraví...
Reakcia na: mi.v #80193:
Píšeš na prvý pohľad múdro, ale v čom je baterkobus niekoľko násobne výhodnejší?
Reakcia na: mi.v #80193:
Nie. Normalizácia situácie nastane keď mestu nebude vládnuť tá istá politická strana, ktorá vladne momentálne.
Reakcia na: mi.v #80193:
What?
Eurofondy sú tak pre elektrobus, tak isto aj pre trolejbus. ?
Reakcia na: S499.1023 #80184:
Daný "jav" sa vyskytoval za každej ponovembrovej éry, za každej vlády. Nie je to žiadna novinka spojená so súčasnými účinkujúcimi, pred nimi bolo to isté. Novinkou je výrobca v segmente, v ktorom v našom regióne ešte nie je pretlak konkurencie. A tam sa preto dá rozprávať o celkom iných ekonomických ukazovateľoch. TD je pre svoju štandardnú ekonomickú výhodnosť, ktorá nie je ničím novým, momentálne bez šance. Naopak, finančne niekoľkonásobne výhodnejšie ekologické vozidlá majú zelenú a nadmieru spokojné mesto preto rado uvíta ďalšie série dodávok hneď ako to bude možné. Normalizácia situácie nastane až keď sa sa ekonomické ukazovatele pre ekologické vozidlá priblížia štandardným, takže ekonomika nebude tak silno nútiť odberateľov uprednostňovať jeden typ pred ostatnými.
Reakcia na: Isidor #80191:
Podľa košickej logiky nie sú najdrahšie na kúpu, lebo však eurofondy "proste sú".

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.