Ten čas je orientačný. Preto je najlepšie si zistiť reálny príchod na zastávku podľa CP. Aj keď určite to môže niekoho miasť pri kúpe lístka. Keby tam však pribudli tie ďalšie 2 stĺpce, tak neviem, či by to ľudí nemiatlo ešte viac. A hlavne pri tých zmenách, kedy sa "láme" čas, tzn. prechádza sa z jedného režimu na druhý.
Penta a J&T to sú hovädá nenažraté a novodobá slovenská MAFIA!!! Viď Tatry. Všade je znak J&T a ceny? Za šiltovku pýtať v ich predajni 29eur je drzosť a páchne za nenažratosťou!!!
Tak hlavne že vieš, že v tom majú bordel. Vieš, čo sú chronometrážne pásma? Myslíš, že časy jazdy sú v pondelňajšej rannej špičke a v nedeľu ráno rovnaké?
Jazdné časy viacerých liniek sú vo viacerých častiach dňa rôzne. Mám pocit, že v tunajších CP je uvedená maximálna jazdná doba, čo je v tomto prípade 16 minút (špička PD). Najkratšia (čo je prípad okrajových režimov a DPP) je 13 minút.
V CP L36 máte bordel. Odchod z Pri hati o 20:15, dĺžka cesty k Novej nemocnici 16 minút, ale príchod na danú zastávku o 20:28? Už dlho som nebol v škole, ale pokiaľ viem, tak je to blbosť.
Nemyslím. Či už dve dlhodobo najúspešnejšie slovenské firmy (Penta a J&T), alebo firmy im podobné sa neviažu na konkrétne strany alebo ľudí, ale dohodnú sa s každým. (Spomeňte si, či sa im darilo horšie pri ostatných vládach.) Vlastne to je základ ich úspechu. Akonáhle máte prvú miliardu-dve, už sa "podniká" celkom iným spôsobom.
Všimné bolo samozrejme vždy ale po vstupe do EÚ do toho ešte nesmierne zhubne vstúpil faktor "eurofondy proste sú" a "bez eurofondov by sa nič nespravilo", pričom nikomu nedochádza, že sa stavalo a rekonštruovalo aj v časoch predeurofondových a že so vstupom Rumunska, Bulharska, Srbska, Moldavska sa aj Slovensko čo nevidieť preklopí z príjemcov do platcov a potom tí istí politici budú škrečať, že oni chcú len brať ale dávať nie, lebo slovenské špecifiká.
snáď aj mne milí diskutujúci prepáčite, že som naznačil niektoré veci zahmlene. Naše príspevky sú na verejnom webe a mnohí viete, že to značí odtiaľ-potiaľ. Kto nesledoval celú diskusiu a niektoré nedávne formulácie sa mu vidia "dosť mimo", môže si pozrieť posledných cca 100 príspevkov (=5 strán), snáď potom niečo bude jasnejšie.
@myslavcan: prosím pozrite ten príspevok, na ktorý som reagoval
@afeno: neviem či doteraz existovala politická strana, ktorá by v KE odolala. Ani červení ani tí pred nimi to neboli Ja osobne si už nerobím nádeje, že príde iná farba a tá odolá.
@Dispecer: eurofondy iba preplatia časť ceny výrobcovi. Výrobca teda dostane plnú cenu. Čo s ňou spraví...
Daný "jav" sa vyskytoval za každej ponovembrovej éry, za každej vlády. Nie je to žiadna novinka spojená so súčasnými účinkujúcimi, pred nimi bolo to isté. Novinkou je výrobca v segmente, v ktorom v našom regióne ešte nie je pretlak konkurencie. A tam sa preto dá rozprávať o celkom iných ekonomických ukazovateľoch. TD je pre svoju štandardnú ekonomickú výhodnosť, ktorá nie je ničím novým, momentálne bez šance. Naopak, finančne niekoľkonásobne výhodnejšie ekologické vozidlá majú zelenú a nadmieru spokojné mesto preto rado uvíta ďalšie série dodávok hneď ako to bude možné. Normalizácia situácie nastane až keď sa sa ekonomické ukazovatele pre ekologické vozidlá priblížia štandardným, takže ekonomika nebude tak silno nútiť odberateľov uprednostňovať jeden typ pred ostatnými.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mi.v