Reakcia na: N/A #80013:
Znova to porovnanie Prahy a Košíc... Minule bol koncert AC/DC, dopravný podnik vyložene vyzýval ľudí, aby nešli autom, ale posilnenou MHD. Alebo noc múzeí pred niekoľkými dňami - jazdilo asi 10 špeciálnych liniek a metro malo predĺženú dobu prevádzky o hodinu, keď posledné spoje šli okolo štvrť na dve. Atď, atď pri každej špeciálnej akcii niekde v meste. Veteran tu spomína Brno. Posledný mesiac bol počas víkendov na priehrade festival ohňostrojov. Padol divácky rekord, keď sa na to v jeden deň prišlo pozrieť 180.000 ľudí, dve tretiny všetkých obyvateľov Košíc. Opäť skoro všetci prišli MHD, tá jazdila z miesta konania po upravených trasách tak, aby pokryla celé mesto a tiež v predĺženej prevádzke.Kým sa nezmení slovenská mentalita a samospráva (politici vo všeobecnosti) sa neprestanú považovať za nadľudí, nikdy sa nič nezmení. Mesto nedá ani cent navyše, nespraví nič pre ľudí, lebo nie sú peniaze. Tie nie sú, lebo ich všetci kradnú. Potom to tak vyzerá, no vyplakávanie na internete tomu nepomôže.
Dispecer
"Meno a priezvisko: Meno Priezvisko
Adresa: PSČ Košice
E-mail: email@email.sk
Predmet Vášho podnetu:
Dobrý večer,
som Váš pravidelný cestujúci a všimol som si viaceré zmeny v MHD. Keďže mi celkom záleží na kvalite verejnej dopravy, rád by som Vás informoval o mojich skúsenostiach s novým softvérom v označovačoch EMtest EM 316 io s dotykovým displejom.
Legenda:
dátum #vozidlo (linka | čas:odchodu zo zastávky > konečná zastávka spoja)
21.04.2013 #5244 (27 | 16:57 Belehradská > Staničné nám.)
Pri nástupe 2. dverami som priložil svoju BČK (používanú ako elektronická peňaženka) k označovaču, aby som si zakúpil lístok. Po priložení sa však označovač reštartoval, tak som odišiel k označovaču pri 1. dverách, kde sa situácia zopakovala a tak som šiel k označovaču pri 3. dverách, kde som však zistil, že lístok mám zakúpený...
25.04.2013 #3327 (10 | 22:40 Staničné nám. > Madridská)
Pri nástupe 2. dverami som si priložil BČK v snahe zakúpiť lístok z elektronickej peňaženky - priložil som kartu a zakúpilo mi. Lenže, keďže som mal so sebou batožinu, ako správny cestujúci som si chcel zakúpiť lístok aj pre ňu. Tak som si dal Zakúpiť pre spolucestujúcich a stlačím batožina. V tom si všimnem, že mi ale kúpilo 60 min. lístok pre spolucestujúceho (tlačidlo nad batožinou), tak som sa rozhodol svoj výber zrušiť voľbou "Zrušiť" avšak nič sa nedialo, tak som ešte 2x stlačil znova Zrušiť a nič... Pozrel som vyššie a kúpilo mi už ten lístok (60 min. pre spolucestujúceho, ak sa dobre pamätám) pre 4 spolucestujúcich...
Dúfam, že Vám a spoločnosti EMtest tieto moje skúsenosti pomôžu odstrániť problémy s používaním informačného a odbavovacieho systému a vyladiť jeho funkčnosť.
S pozdravom
Meno Priezvisko
P. S.: V súvislosti s novou verziou softvéru by možno bolo vhodné aktualizovať "screenshoty" v manuáli k označovačom."
Sťažnosti už nejaký rok treba prísť podpísať osobne na DPMK. ? Bohužiaľ.