Tak opravy po nehodách určite pod záruku nespadajú a u infosystému si nie som istý, či Košice kúpili vozy aj s infosystémom alebo bez a potom si ho montovali sami.
Predsa nebudeme reklamovat nieco, co ma len drobnu chybku na krase, treba aby mal Pragoimex a dalsie prisavky zisk. Podobne dopadla reko, hadam si nemyslis, ze Duha teraz v ramci reklamacii zacne vsetko opravovat a ked zisti, ze je pouzity zluy postup, tak to predsa nabude pokladat nanovo, ked by ich to stalo prachy, ktore su uz niekde fuc ?. Jo a pozor na gramatiku-nezmysli a dalsie.
Co sa tyka optickych "drotov" tie urcite nepchas do svojho routra, to je kabel ethernetovy vacsinou kategorie 5e zakonceny koncovkou RJ-45?
Nedá mi sem nenapísať a neopýtať sa - ako je o zo záručným servisom tých našich "plusiek" ? Bežne poruchy či opravy po "ťukesoch" po DN sa robia našimi pracovníkmi na náklady dodávateľa? No viac ma ale zaujíma "nefunkčnosť" displejov, či LCD obrazoviek. Rieši vôbec niekto aj tieto závady - ak je to v záruke? Čím viac sa totiž stretávam v premávke s vozmi kde bud su displeje "zmrznute" a ukazujú "nezmysli" celý deň (napr PRESUN, u vozu 803) alebo su "tmave", tak isto LCD displeje, bud su nefunkčne v jednej časti alebo "zamrznute"... Keby sa to stalo počas premávky počas služby, že voz dokončí službu, pochopím to.. Ale že je denne vypravovaný s nefunkčným displejom (napr posledný týždeň 803 zadný displej+bočný ľavý), a vyrieši sa to "papierikom" s číslom linky za oknom?? Či ich máme tak malo, že nedá sa do výpravy zaradiť druhý voz, s komplet fungujucim informačnými displejmi? Tak isto hlasitosť, či nefunkčnosť hlasenia cez repráky - už aj s takým vozom som cestoval,,, Viem, niekomu sa to možno zdá ako "maličkosť", ale prečo nevyužiť "záruky" tak ako sa patrí, ak je na to právo, aby aj tie systémy fungovali na 100 % ako maju? Či sa budu v DP tváriť ako u starých vozov - že ved čo na tom, dáme "papierovu tabuľku" ako kedysi a bude? Hlavne že vozy jazdia??? Dúfam že tu niekto nenapíše ako sa to nedá urobiť - aby to fungovalo ako má... Len treba niekedy asi trochu viac chciet sa venovať aj takým "maličkostiam".
caute chcem sa opytat ci neviete co je nove ohladom megaprojektu MET, v akom stadiu resp stave to je momentalne, kedy sa aspon priblizne prepoklada realny zaciatok prac?
Spomína sa tam zmluva z 2007, na základe ktorej už boli vybudované trasy 1-6 z prílohy. Pričom medzi nimi je Magistrát - Levočská 2. Takže akurát nie je jasné pokračovanie ďalej na Važeckú, ak existuje
Dobrý postreh s tou zmluvou. Aj keď podľa fotky ten kábel bol na Jazere už v roku 2009, kým zmluva je z roku 2014 a trasa kábla na Jazero v nej nie je spomenutá (viď zoznam trás na poslednej strane). Ibaže by bola podobná zmluva s Antikom už predtým.
Bolo by zaujímavé vedieť, načo tých 12 prenosových vlákien DPMK využíva a tiež, či v tých ostatných má Antik práve tú "optiku", ktorú ťahal na sídliská.
Aktuálne dostali priestor elektrokamošši z MOR Libchavy. Zámer na dovybavenie a rekonštrukciu zastávok je, hešteg TrebaVydržať, raz príde rad aj na kamoššov z EM a na ich mononefunkčné automaty ?
to neviem, každopádne patrí Antiku a DP je akurát "oprávnený bezodplatne využívať pre seba alebo pre potreby Mesta Košice 12 ks optických vlákien z každého optického kábla v optickej komunikačnej sieti s výnimkou ich využívania na komerčné účely." http://www.dpmk.sk/zmluvy/2014/05/22/vybudovanie-optickej-komunikacnej-siete
A tým vlastne intenzívne podporujú IAD na úkor MHD, pričom bľabocú pravý opak, no proste Slovenskóóó´!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mi.v
Bolo by zaujímavé vedieť, načo tých 12 prenosových vlákien DPMK využíva a tiež, či v tých ostatných má Antik práve tú "optiku", ktorú ťahal na sídliská.