Akurat tie pražské T6A5 alebo T3 sú v omnoho lepšom stave ako tie naše T3, takze ani za tých 5k by ich nekúpil žiadny DP, chlapci z DPMK by sa mohli ísť pozrieť trochu do sveta ako sa to robí.
Podľa článku jedna T6A5 za 530 000 Kč, teda asi 19600€.
Aj ja si myslím, že naši mohli T3-ky predať skutočne za menej, radšej stratiť niečo z účtovnej hodnoty ako dať do šrotu. Tam za oceľ dostanú okolo 0,10€/kg (google cena kg šrotu), takže aj keby zlacnili na 5000€, podľa mňa by zarobili násobne viac ako na zošrotovaní.
Keď to naceňuje niekto, kto nemá šajnu o realite, tak sa nečuduj. Koho z potencionálnych kupcov zaujíma, že do VP konkrétneho voza bolo vtedy a vtedy investované toľko a toľko a odpisová hodnota je teraz práve toľko... Ani za cenu šrotu by som to nechcel. ?
Presnejšie boli ponúknuté na odpredaj, súťaž bola neúspešná – šokujúco sa nenašiel blbec, a to dokonca ani v krajinách exZSSR, ktorý by tie zhumpľované električky za takúto cenu odkúpil. Zjavne ho neprilákali ani farbou ponatierané sololity v interiéri ?
T3 su ponuknute na odpredaj, avšak väčšina za nereálne ceny (10-20 000 eur) takže skôr ich čaká už iba šrot. Na linky asi nie, iba keby opäť hrozil nejaký hromadný výpadok Varií.
701 je na SP, nedavno bola na technologickej jazde
Asi už nevyjdu na linky, okrem Fotojazd, asi skôr Šrotovanie, neviem komu by bola električka, iba ak byy sa splnilo Sci-FI že by sme tu mali súkromného ELektričkoveho prepravcu a to Eurobus ?
Ahojte mam par otazok: Co bude so starými elektičkami T3? Planuje sa nejaky odpredaj alebo uz len šrotovanie? Predpokladam ze uz na linky von nevyjdu. A čo je so 701? Kedy pojde do premavky? Dik
Presne moja reč s tou reklamou.
Áno vedenie DPMK je načisto hlúpe a vôbec ho neserie to, že reklamy do zvukových hlásičov zastávok NEPATRIA!!!
Žiadne Oresi kuchyne ale oznam ak je nejaká výluka alebo udalosť.
Milé DPMK HANBA-HANBA-HANBA.
Kedy dostaneš rozum a trocha ti bude ležať na srdci aj cestujúca verejnosť?
Tusim som to hlasenie ze bus caka na cas odchodu uz pocul, v KE, ale pravdepodobne sa to musi spustit manualne, tiez som uz pocul podobne hlasky, ako "caka sa kym cestujuci uvolnia priestor prednych dveri", tusim aj "prosime cestujucich bez platneho listka aby vystupili", takze moznosti su, len ich pouzivat.
K reklamam, su na buse nalepene zvonku, zvnutra, na drzadlach, visia na rure, su v reproduktoroch, na zastavkach, na web stranke dpmk, to uz by malo byt cestovne zadarmo..
Inak som prave zistil, ze karta sa da dobit aj cez internet, ale iba mesacnik, nie penazenka, neviete preco? Automat pri Dargove takmer nikdy nefunguje, toto by bola zaujimava alternativa. Tiez sa neda platit kartou, len pri dvoch bankach a prevodom.
Mimo Košíc tvoju verziu s pípaním vyriešili tak, že z rozhlasu zaznie hláška o tom, že vozidlo čaká do času pravidelného odchodu. Informačné systémy to naozaj dokážu, okrem iného napríklad vodič vie pustiť hlášku o tom, aby si vystúpili cestujúci s jedlom a nápojmi, že vozidlo čaká na príchod polície/dispečera, alebo zahlási prestupné zastávky, či obchádzkovú trasu. V Košiciach sa také nerieši, tam je v kurze riešenie toho, ako dostať do hlásenia reklamu.
Najlepsie riesenie by asi bolo, ak by pri zatvarani dveri, ked este nema podla casu odchod, zacalo pipat ako pri nedovretych dverach, dvere by sa zatvorili (kvoli kureniu ci klime), ale pipalo by to kym by to nebolo na nule. Sofer by takto mohol opustit zastavku aj skor, ale myslim ze by sa to uz nestavalo takmer vobec. Samozrejme to pipanie nemyslim hlasne otravne pipanie na cely bus, ale iba taky tichsi, neagresivny ton ktory by pocul iba sofer, prip. ludia v prednej casti busu. Ci to ten "zazrak" dokaze, to uz je druha vec.
K zltym krabickam by sa dalo pisat vela, casto nefunguje jedna, niekedy ziadna, ked potrebujem 60 min. listok, lebo planujem prestup, treba drzat kartu jednou rukou, tukat druhou a drzat sa (tretou?).
K intervalom, ano, ale pri 10-15 min. je to este ok, ale ked mimo spicky ide jeden bus o 3 min. skor, potom dalsi 4 min. meska, interval je 30 min., tak potom clovek caka aj 37 - a niekedy vecer v zime, ked je mraz a silny vietor, zastavka bez "budky", tak az vtedy je to "zazitok", za ktory si este clovek musi priplatit, kedze mu medzitym skonci listok.
K tej hre, je to myslim ta extremne komplikovana s tazkopadnym ovladanim, prakticky je nemozne sa dostat na prvu otazku, ano ma to byt simulator, ale to by chcelo specialny kurz aby sa clovek naucil vsetko spravit, pre sofera ked sa to uz nauci to je rutina, ale pre bezneho cloveka ktory si chce vyskusat soferovat bus to je utrpenie.
Ked uz si spomenul hru, tak tam je za skore opustenie zastavky co i len o par sekund vysoka pokuta, strata bodov, je to teda povazovane podobne ako jazda na cervenu.
Pri tom úžasnom systéme, ktorý podnik do svojich vozidiel nakúpil, je takáto personalizácia priam vylúčená. Systém je proste primitívny a okrem toho, neverím, žeby na to vôbec bola ochota. Samozrejme, v dnešnej dobe, keď existujú všelijaké asistenčné systémy a rôzne vynálezy na zjednodušenie by toto vôbec nebola požiadavka odveci...
K tomu meškaniu - keby boli normálne intervaly, tak by človeka príliš nemuselo trápiť, že mu spoj odišiel, lebo o pár minút pôjde ďalší. Áno, sú linky, ktoré nemajú dopyt na 6-minútový interval, ale tých by malo byť čo najmenej, čo v Košiciach rozhodne neplatí.
Myslím, že farebne rozlíšené to tam majú. A k tým nadbehom. Stáva sa, že linka 4 má nadbeh 2 minúty na konci Južnej triedy, ale ani ten nadbeh jej nestačí, aby sa dostala na Havlíčkovu bez meškania. Väčšinou naberá meškanie na NO a na Kuzmányho, kde stojí 1 a pol minúty pred každým semaforom, pričom časové rozdieli medzi týmito zastávkami sú myslím 1 min. Tak to pokračuje až po Nám.m.m. a na Havlíčkovej má linka meškanie také 3 minúty.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Bjorn