Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Granite01 #79514:
A skreslenie objektívom foťáku robí svoje...?
Reakcia na: snowman2 #79511:
V prvom prípade ide o nevhodne zvolenú, resp.použitú technológiu. Asfalt pri koľajniciach nemá dostatočne kvalitný podklad. To bolo hneď jasné po ukončení stavebných prác, že začne to pri hlavách koľajníc praskať.
Druhý obrázok: to sa stáva, keď každých 20 metrov sa strieda betónová doska s klasickými betónovými podvalmi....čím častejšie prechody medzi použitými technológiami, tým väčšia pravdepodobnosť problémov.
Reakcia na: snowman2 #79511:
Keby len tam. Rozpad začal aj inde... Zodpovednosť neponesie nikto, DÚHA to v rámci záruky popláta a po skončení záruky čau a pá! Prachy sú už vo vačku, tak čo...?
Reakcia na: snowman2 #79510:
Čo tam po prepravnej kapacite. My chcem čo najviac stojacich cestujúcich! A otvorený zvršok všade, kde je to čo i len trochu možné...
no comment, fuserina mega rozmerov.... a kto za toto ponesie zodpovednost? https://www.facebook.com/kosice.estranky/posts/1040254506033440 https://www.facebook.com/kosice.estranky/posts/1040323076026583 zachvilu tu mame ten isty stav co pred rekonstrukciou.. uplne vyhodene peniaze ?
a este by som vypichol toto.. "Cena za jedno vozidlo byla navíc v době podpisu smlouvy stanovena na 1,449 mil. € (cca 39 mil. Kč), což je částka, za níž lze v Evropě pořídit i 100% nízkopodlažní vozy s výrazně větší přepravní kapacitou" ?
Vítězství pražské firmy bylo jednoznačné. Nabídka na vozy totiž dokázala vyhovět zadávacímu řízení na rovných 100 %, což je zřejmě v oblasti veřejných zakázek na nové tramvaje v civilizované Evropě naprosto unikátní počin. Dvoučlánkové vozy s pouhými 43 % nízkopodlažní části jsou přitom v západní Evropě prakticky neprodejné. ? ? ?
to je skoda ze tatry t3 uz nebudu jazdit
Reakcia na: afeno #79497:
Článok v Československom dopraváku: http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2016/3/10/do-koic-pibude-dalch-13-voz-variolf2
Najlepšia je aj tak posledná veta: " Na druhé straně je dobře, že alespoň pro tramvaje v Košicích nějaký trh existuje." ?
Reakcia na: 747 #79503:
urcite aj to, ale to ide ruka v ruke so smerom,vsetko je poprepajane jak chobotnica ?‍☠️
Reakcia na: Bjorn #79504:
Vraj má. Ale ja by som si tým istý nebol. ?
Reakcia na: snowman2 #79502:
Ty už máš vôbec občiansky preukaz?
Reakcia na: snowman2 #79502:
Skôr treba odstaviť peňazovod DPMK ---------> J&T.
Reakcia na: S499.1023 #79500:
ten je uz odstaveny ? dostal vo volbach po papuli, este odstavit toto vedenie mesta a dpmk a hned sa bude lepsie dychat.. ? ?
Reakcia na: monoblok #79496:
riesit sa mozu aj male problemy, nie len najvacsie
Reakcia na: snowman2 #79499:
Zabudol si na SMER.
Reakcia na: afeno #79497:
dalo sa cakat.. grc, jdu blejt velebnosti.. ? dufam ze za tym v kratkom case ako nahrada dlhych KT8D5 uz konecne pridu aj nejake skody 29/30T ci CAF urbos.. stale verim ze aj v nasom meste raz uvidime taketo briky
Reakcia na: afeno #79497:
Môžme teda predpokladať, že aj väčšina T6 to má spočítané?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.