Problém je hlavne v tom, že ty máš akurát pseudoinformácie načítané z netu, žiadne skutočné znalosti a vedomosti. Aké teda boli konkrétne problémy s interiérom? Aké problémy otočných podvozkov 15T vyriešili pevné podvozky 29T/30T? Aké problémy s hlučnosťou 15T vyriešila 29T/30T?
co takto problemy s interierom, s podvozkami s ich problemovou konstrukciou(15T) , s hlucnostou a mohol by som pokracovat je toho dost co prazskym skodam vycitali, mas toho plny net.. 29/30T je maximalne vylepseny nizkopodlazny model od skody po vsetkych strankach nezmysly to rozhodne nie su ,ja som si to nevymyslel!
Aké konkrétne nedostatky 15T Škoda odstránila príchodom vozidiel ÚPLNE INEJ koncepcie 29T/30T? A aké vozy do Pobaltia dodalo TWT? Ty len melieš nezmysly piate cez deviate, zamotáš do toho Smer a CAF a to je celá šablóna tvojich príspevkov.
Ale nič také tu nikto netvrdil, alebo áno? Každopádne 100% otočné podvozky majú svoje výhody ale to budem vysvetľovať niekomu, kto tomu aj rozumie. Ja osobne som priaznivcom tzv. Kurzgelenkwagenov, čiže vozidiel s obmedzene otočnými podvozkami, ak vieš, čo to je.
bol, uz nie je. ani ti uz od nich nebudu kupovat, dni taskentwagenov su viacmenej spocitane, skor ci neskor zakapu..(na pobaltskych a byvalych sovietskych republikach nepreziju) aj cesi uz radsej kupia resp vsadia na svoju domacu skodu plzen(ktora svoje vozy s prichodom 29/30T maximalne vylepsila po vsetkych strankach a odstranila takmer vsetky nedostatky vytykane najma 15T) ci kupia ostravsky inekon (superior plus)
lol uz aj samotna ostrava ktora kedysi v 90rokoch nakupovala preliezkove taskentwageny nas zacina predbiehat, nasadenim celkom podarenych inekonov, vidno ze uz aj na morave zacinaju pomaly prichadzat k rozumu a kracaju s dobou.. ci skoda ci inekon ci CAF u nas nieco take neuvidime ani dalsich sto rokov.. uz si mozeme podavat ruku akurat tak s uzbekistanom, na ktorom tak TWT uspesne vynasa a vdaka takym krajinam sa udrzuje este pri zivote.. jediny rozdiel v porovnani s nimi su akurat vymenene trate v meste aj to maximalne lajdackym sposobom ?
Kosicke obrubniky su vyssie ako tie z videa. Tie v KE su na urovni podlahy, co je funkcne uzasne, ale riskuje sa kolizia s busom. Taketo obrubniky by boli perfektne pri elektrickach kde sa nepochopitelne nepouzili.
K veci: Na NO smer dom umenia je problem prijazd. Casto tam stoja odstavene auta a autobusy. Takze vodici sa nedokazu presne namerat. S vyjazdom problem nie je. Je tam maly uhol a dlha hrana. NO smer Stanica ma presne opacny problem. Kde su vyjazdy problematicke.
Moja otázka na veterána znela: Ukáž nečlánkový, 100% NP voz bez podest.
Isteže ich EVO má aj v kĺbovej verzii, keď vychádza z toho istého základu. Prostě 100% otočné podvozky s pevnými nápravami pod nízku podlahu nenapcháš.
Mimochodom, 15T by tie podesty mala tiež, len ich má schované v tých hypertrofovaných harmonikách.
napríklad tu je kĺbový, 100% NP voz s otočnými podvozkami... daňou za otočné podvozky je tiež riešenie zvýšenej podlahy nad podvozkami. Ide o prototyp Inekon Superior plus. Stále čaká na testovanie v Ostrave
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023