Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hmozdinka #79052:
Problém je hlavne v tom, že ty máš akurát pseudoinformácie načítané z netu, žiadne skutočné znalosti a vedomosti. Aké teda boli konkrétne problémy s interiérom? Aké problémy otočných podvozkov 15T vyriešili pevné podvozky 29T/30T? Aké problémy s hlučnosťou 15T vyriešila 29T/30T?
Reakcia na: hmozdinka #79045:
Neviem, odkiaľ máš istotu, že ten Inekon Superior je pre Ostravu, ale budiš... ?
Reakcia na: S499.1023 #79051:
co takto problemy s interierom, s podvozkami s ich problemovou konstrukciou(15T) , s hlucnostou a mohol by som pokracovat je toho dost co prazskym skodam vycitali, mas toho plny net.. 29/30T je maximalne vylepseny nizkopodlazny model od skody po vsetkych strankach nezmysly to rozhodne nie su ,ja som si to nevymyslel!
Reakcia na: hmozdinka #79047:
Aké konkrétne nedostatky 15T Škoda odstránila príchodom vozidiel ÚPLNE INEJ koncepcie 29T/30T? A aké vozy do Pobaltia dodalo TWT? Ty len melieš nezmysly piate cez deviate, zamotáš do toho Smer a CAF a to je celá šablóna tvojich príspevkov.
Reakcia na: hmozdinka #79045:
Ostrava už aspoň jeden Superior KÚPILA?
Reakcia na: veteran #79044:
Ale nič také tu nikto netvrdil, alebo áno? Každopádne 100% otočné podvozky majú svoje výhody ale to budem vysvetľovať niekomu, kto tomu aj rozumie. Ja osobne som priaznivcom tzv. Kurzgelenkwagenov, čiže vozidiel s obmedzene otočnými podvozkami, ak vieš, čo to je.
Reakcia na: 110mat110 #79043:
ked si prejdes konkretne zastavky s kasselakmi, tam kde na hrane vidis modru/zelenu farbu, pripadne orypany okraj, tak tie su kolizne ?
Reakcia na: 5801 #79046:
bol, uz nie je. ani ti uz od nich nebudu kupovat, dni taskentwagenov su viacmenej spocitane, skor ci neskor zakapu..(na pobaltskych a byvalych sovietskych republikach nepreziju) aj cesi uz radsej kupia resp vsadia na svoju domacu skodu plzen(ktora svoje vozy s prichodom 29/30T maximalne vylepsila po vsetkych strankach a odstranila takmer vsetky nedostatky vytykane najma 15T) ci kupia ostravsky inekon (superior plus)
Reakcia na: hmozdinka #79045:
Pri živote ho neudrží 20 Varií ktoré zobral Uzbekistan. Hlavným odberateľom je ČR
Reakcia na: 5801 #79036:
lol uz aj samotna ostrava ktora kedysi v 90rokoch nakupovala preliezkove taskentwageny nas zacina predbiehat, nasadenim celkom podarenych inekonov, vidno ze uz aj na morave zacinaju pomaly prichadzat k rozumu a kracaju s dobou.. ci skoda ci inekon ci CAF u nas nieco take neuvidime ani dalsich sto rokov.. uz si mozeme podavat ruku akurat tak s uzbekistanom, na ktorom tak TWT uspesne vynasa a vdaka takym krajinam sa udrzuje este pri zivote.. jediny rozdiel v porovnani s nimi su akurat vymenene trate v meste aj to maximalne lajdackym sposobom ?
Reakcia na: S499.1023 #79040:
Ja ale stále nechápem, prečo sa o 100% otočných podvozkoch bavíme ako o jedinej možnosti (nutnosti).
Reakcia na: mi.v #79042:
Kosicke obrubniky su vyssie ako tie z videa. Tie v KE su na urovni podlahy, co je funkcne uzasne, ale riskuje sa kolizia s busom. Taketo obrubniky by boli perfektne pri elektrickach kde sa nepochopitelne nepouzili.

K veci: Na NO smer dom umenia je problem prijazd. Casto tam stoja odstavene auta a autobusy. Takze vodici sa nedokazu presne namerat. S vyjazdom problem nie je. Je tam maly uhol a dlha hrana. NO smer Stanica ma presne opacny problem. Kde su vyjazdy problematicke.
Môžu sa kaselské obrubníky na košických zastávkch používať "normálne"?

https://www.youtube.com/watch?v=W0b4Su7wceU

Alebo naše busy sú tak nízko nad cestou, že by si pri nájazde k obrubníku poškodili predný roh? (Pri odjazde zadný roh?)

Teraz ma zaujíma technická stránka veci, teda nie to, či by niektorý blízko stojaci cestujúci dostal jednu späťákom.
Reakcia na: S499.1023 #79040:
Tak to dá rozum, nemôžeš mať kolečká o fí 150 mm a motorčeky do autodráhy...?
Reakcia na: Bjorn #79039:
Moja otázka na veterána znela: Ukáž nečlánkový, 100% NP voz bez podest.
Isteže ich EVO má aj v kĺbovej verzii, keď vychádza z toho istého základu. Prostě 100% otočné podvozky s pevnými nápravami pod nízku podlahu nenapcháš.
Mimochodom, 15T by tie podesty mala tiež, len ich má schované v tých hypertrofovaných harmonikách.
Reakcia na: S499.1023 #79038:
EVO je jednočlánkové. Bez pódií, ktoré sú tam pre tie podvozky to postaviť nemožno. Lenže... EVO ich má aj v kĺbovej verzii.
Reakcia na: Bjorn #79032:
Fakt je jednočlánkový? A načo má tie harmoniky potom? Miešate tu piate cez deviate.
napríklad tu je kĺbový, 100% NP voz s otočnými podvozkami... daňou za otočné podvozky je tiež riešenie zvýšenej podlahy nad podvozkami. Ide o prototyp Inekon Superior plus. Stále čaká na testovanie v Ostrave
Zaujímavá prednáška pre tých, ktorí budú v BA. Ing. Viliam Šestina: Nové električky v dopravných podnikoch v SR
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/5970-Seminar-SVTS-Ing-Viliam-Sestina-Nove-elektricky-v-Dopravnych-podnikoch-v-SR/

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.