Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Plátok košice:predmesiacom, strana 17:

Dopyt čitateľa ohľadom združenej zastávky Zimná (narážka na nie práve komfortné nástupé plochy autobusových liniek).

Odpoveď DPMK: Zastavovanie autobusových spojov na náhradnej linke X7 bolo dočasným riešením dopravnej situácie počas rekonštrukcie tratí IKD a električkových uzlov. Počas tohto obdobia bola električková doprava na tomto úseku vylúčené, preto bola zmena zastávky autobusov možná.

Po návrate električiek na trate takéto riešenie nie je možné, pretože môže dochádzať k nebezpečným kolíziám - predovšetkým pôri míňaní autobusu a električky. Prvoradou úlohou DPMK je bezpečnosť cestujúcich, preto o inej možnosti zastavovania autobusov na Zimnej ulici neuvažujeme.

---

Ďakujem krásne za vysvetlenie, prečo NIKTO nepripomienkoval projekt MET a NIKOMU ani len nenapadlo zriadiť tam združenú zastávku. Som zvedavý, ktorý študovaný odborník dokáže vyprodukovať tak sprosté vyjadrenie. Všade vo svete sú totálni hlupáci, keď používajú združené zastávky. Viete čo to znamená? Že sme zasa o krok pre nimi! (Ibažeby nie)
Reakcia na: veteran #79012:
Presne tak. ?
Reakcia na: Tatranka #79003:
Čiže vulgarizovane povedané je NP všetko, čo má chodbičku odpredu až dozadu bez schodu a okolo nej môže byť čokoľvek. Ako stvorené pre slovenské obstarávania ?
Reakcia na: S499.1023 #78996:
Ja len toľko k tomu.
Ano, je 100% nizkopodlazna, ale na niektorych miestach sa podlaha plynulo dviha resp klesa, ale pri chodzi to nijak nevadi.
Reakcia na: myslavcan #79007:
Takže Škoda 15T je 100% nízkopodlažná? (kabínka vodiča je na schodíku, ale pre stojacich ľudí nie je ani jeden schod)
Reakcia na: 110mat110 #79005:
Najjednoduchšie by sa ako 100% nízkopodlažné vozidlo malo označovať také vozidlo, ktorého 100% podlahy určenej pre státie cestujúcich, alebo pre ich pohyb po vozidle, je prístupných bez prekonania schodov.
Reakcia na: 110mat110 #79005:
Ktorý typ? Ja som toho názoru, že autobusy rady NB/NC sú nízkopodlažné aka "low-floor", autobusy rady BN/CN sú "low-entry", teda s podielom nízkej podlahy 50 - 75%. ?
Reakcia na: Tatranka #79003:
Je podla tohto kriteria sor nizkopodlazne vozdilo? Posledny cca meter jeho dlzky su dva dost vysoke schody.
Reakcia na: Tatranka #79003:
V časopise Československý dopravák 5/2015 je článok, ktorý mapuje vývoj 100% nízkopodlažných sólo električiek. Tu je článok o ukrajinskom voze: http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2016/1/16/vznikne-dal-slo-100-nzkopodlan-tramvaj
Reakcia na: veteran #79000:
V súčasnej dobe sú nízkopodlažné vozidlá kategorizované v závislosti na realizovanom nízkopodlažnom podiele vzhľadom k dĺžke vozidla.

Čiže toto je odpoveď. Ak by to bolo definované vzhľadom k dĺžke a šírke (!) vozidla, tak je to iné. ČIže 100% nízkopodlažné vozidlo prejdeš bez schodov od predných dverí až dozadu vrátane bočných vstupov, toť vsjo. Podľa toho aj EVO1 je 100% NP...?
Reakcia na: Tatranka #79001:
V súčasnej dobe sú nízkopodlažné vozidlá kategorizované v závislosti na realizovanom nízkopodlažnom podiele vzhľadom k dĺžke vozidla.
-
nízkopodlažné vozidlá s 9-50% nízkopodlažným podielom, tieto vozidlá majú ešte klasické podvozky, resp. nápravy
-
nízkopodlažné vozidlá s 50-75% nízkopodlažným podielom, čo je charakteristické predovšetkým pre autobusy, kde v zadnej časti - umiestnenie motora - je zvýšená podlaha o jeden nízky stupeň. V súčasnej dobe je v tejto kategórii (70% nízkopodlažný podiel) vyrobených vo svete najviac vozidiel
-
nízkopodlažné vozidlá so 100% nízkopodlažným podielom.
Reakcia na: veteran #79000:
Nízkopodlažním vozidlem se rozumí vozidlo splňující definici nízkopodlažnosti dle
směrnice 2001/85/EC.

http://www.telecom.gov.sk/externe/legeu/vozidla/01-0085kon.pdf Prajem príjemné čítanie...?


Nízkopodlažný autobus (autobus so zníženou podlahou) je vozidlo triedy I, II alebo A, v ktorom
najmenej 35 % plochy, ktorá je k dispozícii stojacim cestujúcim (alebo v jeho prednej sekcii v prípade
kĺbových vozidiel, alebo na jeho spodnom podlaží, v prípade poschodových vozidiel) tvorí plocha bez
schodov a s prístupom minimálne k jedným obslužným dverám.

Tramvaj ŠKODA ForCity ... Podíl nízké podlahy je 100 %, přičemž výška podlahy se pohybuje mezi 350 až 450 mm, ve většině vstupů do vozidla dokonce pouze 320mm nad temenem kolejnice, což umožní snadný nástup a výstup pro všechny cestující i snadný pohyb cestujících v interiéru vozidla.

A fčil mudrujte...?
Reakcia na: S499.1023 #78999:
Existuje všeobecne uznávaný/záväzný vorschrift definujúci, čo sa do nízkopodlažnej plochy ráta a čo nie?
Reakcia na: veteran #78997:
Takže 100% nízkopodlažný autobus ani neexistuje?
Reakcia na: veteran #78991:
totálna terorizácia úbohých a bezbranných cestujúcich
Reakcia na: S499.1023 #78996:
Vidím, že v bratislavskom laminátkovom klube ChytámeSaZaSlovíčka opäť neprekročili svoj (značne vybledlý) tieň.

Nič z uvedeného nie je 100% NP voz. Ibažeby tie podesty nezaberali ani percento plochy. Až súdruhovia v Taškentimexe vyriešia fyziku, potom môžu písať o bezbariérovej 100% NP električke. Dovtedy je to sprosté zavádzanie. Dúfam, že sa o tie ich skvosty budú európske trhy doslova biť (európske, nie exZSSR a Košice).
Reakcia na: veteran #78994:
Vidím, že v košickom Veteran Car Clube už fyziku prekonali, nápravy aj kolesá schovajú pod podlahu bez podest...
Takýchto vozov existuje len pár - Socimi, ruská 71-911, stredný diel Pesy Twist - všetky majú cca. rovnaký interiér.
Reakcia na: veteran #78991:
Nijak nedobre... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.