Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hmozdinka #78733:
To nič, to sa vyladí...?
Reakcia na: KosickyTiger #78731:
Neviem ti to takto z hlavy povedat... ?
tak toto nepotrebuje ziaden komentar- vramci IKD jedna perla za druhou, v tomto pripade sa jedna o "podarene" info tabule https://www.facebook.com/kosice.estranky/posts/996638387061719:0 ?
Reakcia na: Tatranka #78726:
Samozrejme súhlas, je to premárnená šanca na 40-50rokov. Avšak máme len takú politiku, akú sú schopní naši občania zvoliť a akceptovať. Keďže veľmi veľa ľudí považuje vlastniť a parkovať auto za ľudské právo(!) a zároveň si vonkoncom nevedia predstaviť, že by mali použiť MHD, potom aj politici odzrkadľujú tieto nálady- proste či Raši, Knapík atď. nikdy MHD nepoužili a brali to ako nutné zlo. Paradoxne, aj keď p.Schustera nemusím, ale on sa inšpiroval mnohými riešeniami a trendmi zo Západu a tak Šuster predbehol v myslení bežných Košičanov o konskú dĺžku.
Apropó utópia.... napr.terminál MHD niekde v mieste súčasného NO ?
Reakcia na: Tatranka #78730:
Je tá dokumentácia niekde online?
Reakcia na: veteran #78727:
No veď to! A bude to ešte horšie ako terajší stav, už nejaké "perly" z projektu tu Veteran spomínal...?
Reakcia na: Tatranka #78726:
A čo je na tom všetkom „najlepšie“? Že projekt MET na toto všetko „úspešne“ nadviaže ?
Reakcia na: tbus #78725:
Podľa mňa je to premárnená šanca na ďalších cca 50. rokov a aj úspešné zakonzervovanie kdejakých anachronizmov a reliktov z minulosti. S trochou nadsádzky to bola generálna oprava výmenným spôsobom a za drahé peniaze. Budiž, Únia to zaplatí, naoko to až tak nebolí. Ale... Napríklad taký prestupný terminál na prestup "suchou" nohou z električky do vlaku na Staničnom nám., združené zastávky bus-tram, tam kde sa to dá a je potrebné, fakt moderné zastávky s informačným systémom na úrovni doby, ozaj funkčnými a kapacitnými prístreškami, s akustickými majákmi pre nevidiacich, skutočne bezbárierovými ostročekmi a aj s rozumne riešeným bezbariérovým prístupom a to všade, bez výnimky, atď. Tu utópia, zbytočnosť, nezmysel... Nejaký trávnik a pozinkované stĺpy dnes nepovažujem za pokrok.
A na poondetý tram- train, ktorý by možno jazdil s jedným párom vlakov raz za hodinu sa môžeme... ?

Reakcia na: Bjorn #78724:
bavíme sa tu v extrémoch, jední hľadajú pozitíva, jedni negatíva, pritom trať je niekde uprostred, je tam aj jedno aj druhé, a všetci sa rozumieme, len si nerozumieme ?
Reakcia na: Tatranka #78723:
Že chybičky krásy...

Len tak námatkovo - nezdružené a neintegrované zastávky, blbo osadené informačné panely, malé a zastarané zastávkové prístrešky, navyše maximálne nevhodne umiestnené, chýbajúce automaty na lístky, prepadnutá trať ešte pred jej sprevádzkovaním, uvoľnená dlažba, popraskaný asfalt, chýbajúca antivibračná guma, nepodbitá a teda krivá trať.

Kto doplní ďalšie chybičky?
Reakcia na: Granite01 #78721:
Tak iste, že je to zmena. V porovnaní s BKV, kde sa tlmiace gumy, ktoré sa mali meniť a nemenili, a to celé ešte na rôzne sadnutom podklade... O zvršku z NP4 v dezolátnom stave ani nehovorím, to je dnes samozrejme iné kafe. Technologicky je teraz únosť kôli tram trainom samozreme vyššia, sú vymenené inžinierske siete pod traťami, je nový zvršok, dá sa povedať na úrovni doby, atď.
A "chybičky krásy"? Ako, ktoré... Ono sa to všetko časom odhalí práve plným používaním, zmenami počasia, len treba počkať... Zima ešte nezačala. ?
Reakcia na: Granite01 #78721:
Pokiaľ nie si troll z Korzára a Facebooku RR, tak potom si očividne nebol ďalej, ako za Košickou poliankou. Inak by si nenapísal, že vidíš nejaké pozitíva, pretože progres nenastal absolútne žiaden. To, že sa všetko vymenilo za nové (navyše vo veľmi pochybnej kvalite), nie je progres, ale doháňanie zanedbaného.
Reakcia na: Bjorn #78715:
Gratulujem trollom ako ste vy 🙂
Nepochybne pri porovnaní BKV panelov, kde koľajnica sa neopierala celým povrchom v betónovom žľiabku, resp. pri porovnaní s kvalitným tankodromom ako bola klasicky vystavaná trať od NO po Krajský súd pred XX rokmi, je novootvorená trať prínosom. Predsa len je zvýšená únosnosť zemnej pláne, použité pružné spojenie koľají s podvalmi. Takže električka ide bez vibrácií a so zníženým hlukom. To, že rekonštrukcia má svoje chybičky krásy je zapríčinené súhrou kapacitne poddimenzovaného realizátora a nekompetentného investora.
Ale to neznamená, že budeme pozerať s krvavými očami a že nebudeme vidieť objektívnu realitu....
No tak keď už je reč o Veronike, dnes je na R1 po dlhšom čase.☺
Reakcia na: tbus #78718:
Jedna Veronika leto nerobí...?
Reakcia na: Tatranka #78717:
no ale nezabúdaj na našu Varioniku LF, to je T3 jak lusk ?
Reakcia na: Bjorn #78714:
Tak to pŕŕŕŕŕŕ! Toto tuto je reinakrnácia K2...? ? ?
Reakcia na: Bjorn #78715:
No to je ako: Držte sa zábradlia! ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.