na nočných linkách ukazuje vnútorné BUSE bežiaci text s trasou linky, na vonkajších displejoch máš dôležité zastávky na bočnom displeji zvonku, tak ako na emteste, aj na buse
Ciboha, ako môže niekto v oblúku s električkovým polomerom naprojektovať stykovanú koľaj? Však oblúkové spojky (príložky) neexistujú. Alebo sa držali starej traťováckej zásady "oblúk sa skladá z kúskov priamych a priama z kúskov oblúkov"? Inak tuhé upevnenie (už keď sa pred rokmi robila Južná Trieda, som sa pýtal, kto tam naprojektoval tuhé upevnenie) už dnes nie je lacnejšie, než pružné, hlavne ak by sa jednalo o taký Vossloh Skl12, určený ako priama náhrada za tuhé zvierky.
To chceš povedať že Buse displeje maju problém ukazovať "bežiaci text" tak aby to isté sa cestujuci dozvedel (datum, deň, čas a pár názvov nácestných zastávok ) ?? Nikde s tým problém nieje, v žiadnom meste kde jazdia vozy s buse displejmi - len u nás v KE. ?
to ze trat na celej ulici kopiruje teren rozumiem, tazko vyrovnas celu ulicu, ale myslel som ze kolajnice su vlnkovate akoby trat vobec nebola podbita, alebo to na niektorych miestach sadlo, ved to vidiet aj na tej fotke, ak vies co mam na mysli
Na ČSA sú v oblúku použité iba príložkové spoje, nie zvárané. Preto to trhá...to už je chyba projektanta alebo investora, ktorý dal radšej lacnejšie (príložkové) ako drahšie (zvárané) spoje koľajníc. Ďalej boli použité staré a tiež lacnejšie tuhé upevnenia koľajníc namiesto pružných. Na výhybkách na Bardejovskej trhá vozom preto, lebo sú tam menšie polomery ako na Amfiku a ČSA x Boženka.
Chodi snad trolej kazdych 15 minut ? alebo 10 s 36? nie tak nechapem preco zas beru jazeru 2 spoje do hodiny mimo spicky. Vazne som z toho chory... (sorry to si len vylievom svoje srdce ale nedalo mi)
Inak ten co robil nove CP by si zasluzil minimalne metal od RR za statocnost 3 a 7 nemaju 10-minutovy interval (od seba samozrejme) a po 21h idu len 2x za hodinu dakujem pekne za take cestovanie ze budem na namesti vecer stat 15 minut. opet raz sa viac ludi rozhodne pre auto
Amfik je v super stave. Vyhybky su takmer nepocutelne a kedze sa na zastavky jazdi pomaly tak to ani nehadze. Problem je obluk na CSA. Tam je odflaknute spajanie a trha to. Dokonca je dost velky rozdiel medzi vyhybkami na amfiku a na Spolocaku. Tie na spolcenskom pavilone ktore boli dodavane ako posledne a narychlo montovane su omnoho hlucnejsie a viac trhaju vozom ako tie na Amfiku a na Bozenky x CSA
No neviem, nevidim teda do zakulisia, ale ako prevziat taketo krive kolajnice a spokojne ich pouzit je proti zdravemu rozumu, minimalne z Eurovie by som cakal, ze sa ozvu dodavatelovi ci tomu, kto tie kolajnice objednaval, jedine zeby nniekto hore povedal, ze bud sa namontuje alebo budu pokuty a omeskanie. Ako to vyzera na amfiku, je tam stav lepsi?
lenze na takmer celej bardejovskej sa nepodbijalo ale kolajnice kladli na beton uz hotove cize ich takto uz vo finalnom stave dorucili, eurovia to uz len pozvarala a bolo za to su zodpovedni ti ktori tie kolajnice tam dodali..co s tym mala uz potom eurovia robit?podbijackou by na betone vela toho nenamutili.. a vacsina usekov kolaji vramci IKD sa podbijali a aj napriek tomu aky je vysledok..
Keďže v Košiciach sa tie trasy menili jedna radosť a stále platilo niečo iné, tak sa upustilo od tých schém. Síce neviem koľko stojí taká jedna sranda, ale určite boli tie peniaze veľmi efektívne využité, keď jeden mesiac sme lepili tie schémy a na ďalší ich prelepovali novými...
Myslím si však, že výluková mapa v tých vozoch by mala byť. Ale v obyčajnej nejakej papierovej verzii, aby bola tá výmena jednoduchšia.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PtrOlsn
Príložkový spoj
Tuhé upevnenie
Pružné upevnenie