Reakcia na: veteran #78410:
Samozrejme, nikto nechce aby sa vozy rozbili na tratiach v dezolátnom stave, nech už sú akékoľvek... A práve to, že sa (oficiálne) nevedelo aké vozy sa kúpia by mal byť dôvod na to, aby sa prioritizovalo. Aj keď je pekné mať vynovené celé súvislé úseky. Ale v meste, ktoré živorí? Ktoré nebyť eurofondov, nedokáže zaistiť ani len minimálnu úroveň? K tomu kúskovaniu. No ja si nemyslím, že trať na Jazere je nejaký bezvýznamný "kúsok trate". Ani úsek na Alejovej nie, navyše plynule nadväzuje na Jazero. Takže argumentom o typizácii/štandardizácii zastávok, si taký istý nie som. Obzvlášť keď si spomenieme, ako sa Južná trieda robila na dva či trikrát. Alebo križovatka na ČSA. Alebo stanica. Alebo ako sa idú ďalšie opravy robiť na osem etáp...
Nie som žiaden "jazerofil", ale keď sa zamyslím nad tým, že tá trať by mala byť už zatvorená pre havarijný stav a že sa hocikedy môže stať, že studňa vyschne a peniaze nakoniec nebudú, nemal by som toľko odvahy riskovať, že sa zakáže prevádzka na 30-tisícovom sídlisku. Obzvlášť v prípade, keď jediná alternatíva je Slanecká, dlhodobo najväčší neuralgický bod v celom meste. O totálnom rozbití celého linkového vedenia nehovoriac.
Bjorn
Aj keď stav tratí je viac ako zlý globálne, vždy sa dajú nájsť konkrétne body/úseky, ktoré sú na tom horšie. Viď križovatka VSS, obratisko pri botanickej záhrade, ktoré sa do "prvého kola" nedostali. Prepadajúca sa Alejová, alebo vyslovene nebezpečná trať na Jazere taktiež nie sú žiadna sláva. Minimálne sú na tom určite horšie, ako bola Terasa...
Okrem toho, zrekonštruovať úseky pre jednotlivé linky v súvislosti s obnovou vozidlového parku by malo zmysel vtedy, ak by sa na nové vozy nasadzovali predovšetkým na linky jazdiace po týchto tratiach. Unifikácia podľa liniek ale v Košiciach neexistuje, všetko jazdí všade. Keby na linke 3, 7, 9 jazdili iba T6, KT8, tak nepoviem nič.