Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Neviem otvorit stranku Kosice dnes ale tam o tom bol tiez clanok. Rasi tam vravel o tom, ze reko pojde na etapy a bude trvat 20 mesiacov "aby kosice neboli paralyzovane ako doteraz"

Ked to porovnam s terajsou reko: Tiez mala byt na etapy, tiez mala paralyzovat mesto co najmenej. Ked nad tym uvazujem... Kuzmanka a stanica je uzavreta uz 17 mesiacov
tak duhovi experti este ani nedoopravovali nedorobky vramci IKD a samotne mesto nespstilo elektrickovu dopravu v meste a uz tu mame ziadost o NFP vramci MET ktora ma odstartovat v juli 2016 http://kosice.korzar.sme.sk/c/8093385/modernizacia-trati-mesto-kosice-nevysvetlilo-narast-o-26-milionov.html
Reakcia na: Tatranka #78380:
U rady 362/3 je síce plynulo regulovaná elektrodynamická odporová brzda s dvoma brzdovými odporníkmi chladenými 4 axiálnymi ventilátormi poháňanými elektromotormi z úbytku napätia na odporníkoch a je účinná od Vmax do cca 7km/h (?), ale s akou účinnosťou pri takej nízkej rýchlosti?... 🙂

A áno, ospravedlňujem sa, pomýlil som sa, rada 350 oproti 36x má slabšiu EDB, resp. s nižším účinkom (slabšia nie je)... nevenoval som pozornosť písanou príspevku a tak som sa obabral.
Aby som to napravil, pokiaľ mi je známe, EDB (tiež pulzno plynulá) u 350 je viazaná na odporníky (rovnako chladené axiálnymi ventilátormi napájanými úbytkom napätia na odporníku). Ak sa brzdí EDB, tak sú elektromotry cudzo budené a účinkuje do 60- 45 km/h a poptom by mala byť automaticky odpojená a brzdové jednotky sa naplnia tlakom zodpovedajúcim stupňom brzdenia samočinnou brzdou a to tuším tiež ak poklesne kotvový prúd pod 100 ampér.

Anyway, pokiaľ viem, brzdná sila u 36x slabne pri nižšej rýchlosti a u 350 je stále rovnaká... nie je tak?

A ešte - pri reko 350 (a českých odporových sestrách Krysách a Bastardoch) sa rekonštruovala aj EDB a to zvýšením jej účinnosti do 25km/h (ak nie menej) tým, že sa dvojstupňovo vykracujú odporníky pri poklese rýchlosti...


Reakcia na: Bjorn #78361:
asi nie 😃 , pretoze potrebujem veeeeeeeeeela veci sa opytat a nato bude lepsi skype 😛
Reakcia na: master5228 #78344:
Keď už...
Gorila má v EDB zvolený systém s trakčnými motormi budenými cez pulzný menič z energie dodávanej ich kotvami. A v tom je pointa! Kotva každého trakč. motora je pritom zaťažená samostaným brzdovým odporníkom. Signál na prechod do režimu EDB dáva tlakový spínač reagujúci na dosiahnutie tlaku 0,4 bar v brzdových valcoch alebo ručný pákový ovládač privádzajúci napätie na relé EDB. Pokiaľ je kotvový prúd nulový je menič napájaný z batérie, atď... Nebudem sa utápať v detailoch. S odporovou reguláciou výkonu to nemá nič spoločné.

Rad 363, práveže EDB je účinná takmer do zastavenia!

Reakcia na: S499.1023 #78376:
...Že si odutý rýpajúci dôchodca... ? ? ?
Reakcia na: S499.1023 #78377:
Vyprdni sa na to. ?
Reakcia na: master5228 #78372:
Ako že nebolo v poriadku? Veď tvrdíš, že EDB u T3 vo vyšších rýchlostiach raguje veľmi oneskorene a slabo, takže všetko bolo v poriadku.
Realita je taká, že raz ťa niekto pustil zviezť kúsok a z toho robíš generalizujúce závery. Za pár dní si tu natrieskal technických nezmyslov až až.
Ešte som, mimocohdom, zabudol, že aj v príspevku #78344 si úplne, ale úplne mimo s tým brzdením ES 499.0 EDB do nuly s tým, že by to malo nejakú súvislosť s odporovou či pulznou reguláciou.
Reakcia na: master5228 #78374:
Čo sú to tie invektíva?
Reakcia na: S499.1023 #78373:
Použil by som na teba invektíva, lebo nič iné si odutý rýpajúci dôchodca nezaslúži, ale keďže neklesám tak hlboko ako ty, nepoužijem ich a len sa pousmejem ?
Reakcia na: master5228 #78372:
Uisťujem ťa, že ukrutne, ale ukrutne kecáš.
Reakcia na: Crossfire #78370:
Uisťujem ža, že príprava bola veľmi slabá, veľmi... preto som sa zľakol. Je samozrejmé, že vyššia rýchlosť znamená aj vyššiu prípravu, teda... ak je všetko v poriadku ? Očividne asi nebolo...
Reakcia na: Crossfire #78370:
Exactly.
Reakcia na: master5228 #78352:
no neviem, kde si sedel v tej T3 pri rychlosti 74 km/h, ale zarucujem ti, ze keby si v kosickej zrychlovacovej T3 pri rychlosti 74 km/h pustil jazdny pedal, tak by si si minimalne dost slusne "tresol hlavu o celne sklo" kvoli priprave, ktora by ihned nastupila.. v mnohych z nich mas taky problem pri rychlosti 60 km/h, nie to este cez 70 km/h.. co sa tyka brzdy, nikdy som pri vyssej rychlosti nemal pocit, ze by bola slabsia ako obvykle.. neviem sice presne o com sa bavite (nechcelo sa mi to cele citat), ale nedalo mi to nezareagovat..
Reakcia na: tbus #78364:
Pýtali sa, tak som odpovedal ? Tým, že som to povedal, som nikomu neuškodil, nakoľko nikto z vás nevie, v ktorom meste to bolo a kedy. Nie sme jediné mesto, ktoré má T3, však? ?

A BTW @S499.1023, keby si trošku rozumel významu viet, pochopil by si, že som písal o HDV s = motormi ako o štandarde na Slovensku zhruba v dobe vzniku spomínanej EMU. Ale rozumiem, ty potrebuješ len rýpať a rýpať. Prídeš mi ako starý, uhundraný dôchodca, ktorého nik nemá rád a potrebuje sa realizovať na fóre. Smutné, že to robíš už veľmi dlho ?
Reakcia na: S499.1023 #78367:
Nie všetko je tak ako vyzerá...?
Reakcia na: Tatranka #78365:
Som myslel, že má okolo päřdesiatky, keď tak kvalifikovane hovorí o hnacích dráhových vozidlách s jednosmernými trakčnými motormi ako o štandarde a tak.
Reakcia na: tbus #78364:
Pochváliť sa treba, nech všetci vedia! Hlavne v DPMK! ?
Reakcia na: S499.1023 #78363:
Koľko môže mať odjazdené "šrac" okolo 20.tky a bez papierov??? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.