Reakcia na: 110mat110 #78303:
Správne, tieto údaje boli aktuálne až kým sa nepremeškal termín pre Operačný program Doprava, z ktorého mali ísť peniaze na rekonštrukciu úseku Kysak - Košice. Preložkou pri Štrbe by som si už tiež nebol istý, keďže ani to nie je najčerstvejšia informácia. Ani z Európskej únie nepotečú peniaze donekonečna, raz sa proste minúť museli...Podľa plánu z čias, keď sa s rekonštrukciu začínalo, je trať z Bratislavy do Košíc už takmer kompletne vymenená. Po diaľnici jazdia Slováci z Košíc do Bratislavy už vyše dekády, výstavba D1 pokročila k Michalovciam a čo nevidieť bude v Užhorode. Už niekoľko rokov kotvia remorkéry v Novom meste nad Váhom, Trenčíne a Žiline, kde sa prekladá náklad z Číny. Vďaka nedávnej zimnej olympiáde vo Vysokých Tatrách vykazuje Slovensko rekordné tržby z cestovného ruchu, k čomu prispievajú desiatky pravidelných letov (vrátane medzikontinentálnych) na všetkých piatich významných medzinárodných letiskách.
Ibažeby nie...
veteran
V podstate zažívame detto, čo tu bolo v 20. a 30. rokoch, keď sa nám tu nekontrolovateľne rozrástli štvrte ako Tri hôrky, Džungľa, Šanghaj atď. Väčšinou šlo o nekontrolované čierne stavby pochybnej kvality až s dodatočnou reguláciou uličnej čiary (podľa toho, čo a ako už stálo).
S tým rozdielom, že teraz máme nástroje na kontrolu, no bohužiaľ, tie zakaždým ustupujú a neplnia si svoju funkciu.