Reakcia na: Tatranka #78279:
O nezmysel na Ťahanovce sme našťastie už radšej ani nežiadali ? Dúfam, že si tento megaúspech dotyčný súdruh pri najbližších komunálnych voľbách dá do svojho letáku. Ktovie, na koľko percent splnil tú svoju integrovanú dvojpäťročnicu, no v roku 1986 plnil plán na 100,7% ? http://abload.de/img/njplo.jpgParadoxne v aute zostáva zahratý aj Terminál Sever, ktorý mohol stáť aj bez ťahanovskej trate a dokonca aj bez prepojenia tratí.
Bjorn
Niektoré prvotné návrhy a nápady boli aj celkom dobré. Napríklad prepojenie Staničného námestia a Priemyselnej (mimochodom to mohla byť veľmi lukratívna a perspektívna lokalita) električkou priamo popod stanicu, dokončenie/oprava tretieho a vybudovanie 4. (a 5.?) nástupišťa práve pre potreby regionálnej dopravy, prestavba stanice Krásna na terminál IDS (aj s predĺžením električiek a ukončením prímestských autobusov), terminál Sever. Síce nie v súvislosti s IDS, no hovorilo sa aj o vybudovaní železničnej zastávky na úrovni Južného nábrežia s lávkou ponad Hornád, kde sa má presmerovať všetka vlaková doprava, v 90-tych rokoch boli zas úvahy o presune nákladnej stanice za mesto. Atď, atď... Lenže to by nesmelo byť Slovensko, najsevernejší balkánsky štát plný zlodejov, kariérnych politikov, kamarátskych podnikateľov a pseudoodborníkov.