Decká deckáá...
Podľa mňa by sa otestovať trať so súpravou/vozidlom koncepcie TT mala! To je ako keby ste postavil most a urobili záťažovú skúšku mopedmi miesto kamiónov...
Anyway, k tej "pomste" - ak narážaš na DMJ rady 861 Regiomover, tak tá má minimálnu traťovú triedu C1, čo je, pokiaľ viem, 20t najvyššej prípustnej hmotnosti na nápravu a 6,4t na bežný meter vozidla. Pre info, u nás sa podľa Zväzku 3. UIC jazdí po traťových triedach D4 na infraštruktúre ŽSR s výnimkami 1, 2, 3, čo je 22,5t, resp. 8.0t.... na nápravu je to len malý nárast, as you can see. Silne pochybujem, že naše IKD trate dosahujú triedy C, takže s 861 tu asi nepochodíme ?
Ale každopádne Veteran ô pošprtaj sa v dokumentácii, možno tam niečo o triedach bude. Ak nie, je to paškvil. Pozor, nie Paška ?
Podľa mňa by sa otestovať trať so súpravou/vozidlom koncepcie TT mala! To je ako keby ste postavil most a urobili záťažovú skúšku mopedmi miesto kamiónov...
Anyway, k tej "pomste" - ak narážaš na DMJ rady 861 Regiomover, tak tá má minimálnu traťovú triedu C1, čo je, pokiaľ viem, 20t najvyššej prípustnej hmotnosti na nápravu a 6,4t na bežný meter vozidla. Pre info, u nás sa podľa Zväzku 3. UIC jazdí po traťových triedach D4 na infraštruktúre ŽSR s výnimkami 1, 2, 3, čo je 22,5t, resp. 8.0t.... na nápravu je to len malý nárast, as you can see. Silne pochybujem, že naše IKD trate dosahujú triedy C, takže s 861 tu asi nepochodíme ?
Ale každopádne Veteran ô pošprtaj sa v dokumentácii, možno tam niečo o triedach bude. Ak nie, je to paškvil. Pozor, nie Paška ?
Mike