Reakcia na: monoblok #78021:
Infocentrum != predajňa lístkov (!!!)V infocentre má (zahraničný) turista dostať komplexné informácie a služby. Nie len lístky, ale aj informácie o trasách, brožúry, letáky o výlukách, schémy siete liniek, podnikové suveníry a to minimálne v slovenčine a angličtine.
A že z Ázie majú problém si kúpiť lístky za eurá. To nie je problém automatov, ale turistov...
veteran
Monitorovanie: neboli náhodou všade namontované kamery? Nevidím problém. Pokiaľ by bol automat integrovaný do prístrešku, tak sa dosť výrazne znižujú možnosti na jeho ničenie (samozrejme, vylúčiť sa to nikdy nedá). Jestvujú aj antivandal riešenia mobiliáru, stačilo na vybavenie zastávok vypísať súťaž(e) s konkrétnymi podmienkami a nenechať to projektovať niekoho z pohodlia kancelárie v Brne za vehementnej asistencie "odborníkov" z MMK.