Denník METPO si niekedy čítal? Domnievaš sa, že je to konkurencia klasickému denníku? Však METPO ani nekupuje agentúrne správy, len kopíruje to, čo ukradli niekde na webe. Ty si ukrutně neivný týpek.
Len to, že denník je zadarmo by som za podozrivé nepovažoval, je to úplne bežné. Napríklad najväčšia sieť denníkov v Česku Metro je práve tohto formátu. Biznis model je založený na reklame, ktorá financuje tlač denníka (tomu zodpovedá aj jej rozsah, ktorý je o niečo vyšší ako pri "klasických" novinách). Je to akýsi win-win model, kde čitateľ získava bezplatné noviny a inzerent obrovskú odberateľskú základňu, na sucho samozrejme nevýjde ani vydavateľ.
Pozadie tohto denníka ale nepoznám, samozrejme tam môžu byť celkom zaujímavé personálne prepojenia. A podobné zakázky na PR články teóriam o rôznych práčkach určite nepomáhajú...
K rozumu? Je to jednoduchá matematika: Smerácke ministerstvo vyhovie žiadosti Smeráckej firmy majúcej zákazku v meste Smeráckeho primátora. Kamoši držia spolu! ?
Korzár nie je nič moc....Akurát to má maličkú chybičku krásy.
Košice dnes je projekt, keď noviny sú zadarmo....čo je pre mňa výslovne podozrivé!
Všetko, čo je zadarmo....je potrebné sa opýtať, kto také noviny platí!
A tak sa dostávame k tomu, že projekt Košice dnes nakoniec bude o tom, že bude sa písať o takých témach a "správnym spôsobom" podľa toho, kto to bude platiť
No náhodou... Zeleninár sa najlepšie rozumie do ekologickej dopravy, či? ?
V podstate tu ide aj o vyrevovanie Korzárika lebo Košice.zajtra im šliape po krku, nielen výškou nákladu... Končia zlaté časy. Prapôvodné Korzo, to ešte bolo dačo. Dnes je to samé Kežmarské blato... ? ? ?
Akurát, že podľa 211ky na to majú čas 30 dní a poznajúc tunajšie pomery, výsledkom je len zopárriadkový nezmysel s výpovednou hodnotou ostro konvergujúcou k nule ? ? Všetky náležitosti budú splnené, odpoveď bude napísaná a dokonca aj v časovej lehote. Že to má byť k téme a vecne, to im už nič neprikazuje ?
Taká krásna príležitosť urobiť si PR. Mohli elektrobusy velebiť nepravdami až do nebies. Veď bežný čitateľ tomu aj tak nerozumie. Namiesto toho:
"Aj od DPMK sme žiadali oficiálnu informáciu, ako teda často elektrobusy využíva. Neodpovedal."
"Napriek opakovanej žiadosti sme sa nedozvedeli ani to, na akých linkách chce v tejto súvislosti využiť ďalších 30 elektrobusov, na ktoré už vyhlásil verejné obstarávanie v hodnote 15,35 milióna eur."
Prečo sa nepochválili aj oficiálne, ako elektrobusy (ne)používajú? Žeby sa nebolo čím? ? Za čo je mimochodom platená vedúca referátu marketingu a PR?
Už teraz naozaj neviem, či sa mám smiať, či plakať. Tak v podniku budú vyrevovať, že nemajú pomaly už ani na tonery. Výlukové oznamy motúzom šnurujú o totálne zastaralé a nevhodné zastávkové označníky. Cestovné poriadky musia do primitívnych vitrín mimo JCD prístreškov obstrihávať a všelijako skladať, len aby sa tam vošli. Podnik sa absolútne nestará o obsah JCD vitrín: staré resp. chýbajúce schémy siete či mapy okolia zastávok atď. Podnik za rok nedovybavil svoje vozidlá adekvátnym počtom prvkov informačno-odbavovacieho systému, dokonca jedno vozidlo nemá ani len jediný vnútorný displej.
Všetko jedno, my hlavne potrebujeme primitívne oslavné články horšie než goebbelsovská propaganda či Rudé právo z roku 1952. Presne toto cestujúci substrát potrebuje! ?
Táto megaúspešná firma plná kreatívcov a progresívne zmýšľajúcich na čele s vedením mesta raz skape na vlastnú tuposť. (Hlavne, že vraj máme úplne suprového nového generálneho, vraj najlepšieho od čas I. R. Smejem sa nahlas...)
Čest práci a vpred v ústrety krajším zajtrajškom (zpátky ni krok ?)
tak toto ma na jednej diskusii pobavilo.. slovo "dúha" naberá v Košiciach nový rozmer. Kým celé Slovensko pozná iba spojenie "piješ ako dúha", v KE som sa stretol s takými exkluzivitkami ako:
- meškáš ako dúha
- si pomalý ako dúha
- si nezodpovedný ako dúha
- špekuluješ ako dúha
- rozumieš sa tomu ako dúha koľajniciam ...
Skrátka Košičania sú v skutku kreatívni ?
.. a teraz vazne srandy bokom, je potrebne aby za posledny termin uz padli vazne sankcie a tato firma bola konecne potrestana riadne mastnou pokutou a do buducna aby neboli firmy takehoto typu(teda vopred zvnutra nepreverene) vobec pripustene k samotnemu tendru, resp. vyberovemu konaniu..
než prišla dúha tak rekonštrukcie robili napr. aj Koľajové a dopravné stavby a tiež v pohode stíhali termíny, Eurovia nie je jediná firma na svete, ktorá stavia trate
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.