Myslím, že teraz je to už zbytočné lebo električky sú už v KE a ak by tie eurofondy neboli schválené, tak by to musel zacvakať dopravný podnik a asi aj mesto.
Medzi danou križovatkou a zastávkou Radnica Starého mesta počas dažďov vidieť, ako stojí voda medzi koľajnicami. Možno tam ešte dajú nejakú tenkú vrstvu asfaltu navrch, ale ak nie, tak byť na mieste objednávateľa, ani to nepreberiem v takom stave.
Na križovatke Zimná x Českoskovenskej armády už dokončujú asfaltovanie vrchnej vrstvy. Miestami po celej šírke, miestami len poplátane, tu hrboľ, tam kanál, ale buďme radi ?
Netuším, aký úmysel môže byť v tom, že ktosi šupne prístrešok s automatom kamsi do troch pätín nástupišťa alebo že dá rovno dva prístrešky na nástupište, ktoré z 98% slúži len na výstup.
A už vôbec netuším, prečo toto nikto nepripomienkoval. V dokladoch vidím handrkovačky na profiloch koľají a že zatrávnený zvršok je fuj-fuj, to nám netreba, ale podstatné veci sa obišli. Zrejme sú to rovnaké symptómy, ako Taškentzmrd LF3+ a linkové vedenie v roku 2030 prepašované do PD MET (každý si robí, čo chce, pravá ruka nevie, čo robí ľavá a nevadí jej to...)
Projektant nástupíšť podľa mňa na mieste v živote nebol, robil to len "z pohodlia Brna", je o tom minimálne jeden prakticky nevyvrátiteľný dôkaz, konkrétne na zastávke Dom umenia (zatiaľ neprezradím) ?
Rozmýšľam o tom, či sú prístrešky úmyselné takto umiestnené alebo je to len náhoda, prípadne vplyvom niečoho iného sa museli dať tak, ako sa dali. Lebo je fakt, že aj priemerne inteligentný človek to nemôže takto navrhnúť.
neviem ci ste si vsimli ale elektronicka tabula pribudla aj na namesti osloboditelov smer jazero. (aspon myslim ze je to ona) ale je totalne skryta od pristreskov za rohom a este aj otocena rovnobezne k trati
V dnešnej platenej propagande denníka košice:predvčerom výhovorky hlavného inžiniera stavieb IKD.
Vraj bezbariérovosť zastávok bola veľmi dôkladne riešená nielen projektantom, ale tiež odbornými zložkami Magistrátu mesta Košice. Hlasno sa smejem. Blbeček, ktorý vymyslel zastávky pri Dome umenia a Radnici Starého mesta a všeobecne poosádzal prístrešky 50 metrov od označníkov, prípadne ich osadil priamo ku označníku tak, že z nich nevidieť na displeje, by sa mal preorientovať na projektovanie detských pieskovísk, kde by narobil menej škody.
V tomto meste je zázrakom, že sa vôbec zrekonštruovalo to, čo teraz. žeby tu obnovovali či dokonca stavali nové trate to by musel asi byť koniec sveta. ? ?
Mesto "uhorského typu" s električkou v pešej zóne: Miškovec (ešte aj veľkosťou príbuzné Košiciam).
A netvárme sa, že Hlavnú už nikdy nebude treba rozkopávať. Od rekonštrukcie prešlo 20 rokov, údržba žiadna. Nikto netvrdí, že sa to má robiť o rok, ale kým dôjde k ďalšej obnove, je potrebné minimálne nastoliť otázku, čo ďalej... Seriózne architektonické a najmä územnoplánovacie rozbory netrvajú 10 týždňov, ale niekedy aj roky.
Samozrejme, ze daju. Ale kvoli zbytocnej trate na Hlavnej by si musel zase rozkopat celu ulicu. Nemcovej s Hlavnou nemozes porovnavat, mas tam internaty, na konci Botanicku zahradu, je to pristup k univerzite, kde je kapacitne spojenie potrebne. Kam potrebuju ludia na Hlavnej, je tam max arcibikupsky urad, kam zase ludia nechodia nejak casto a od Moyzesovej si na Hlavnej do 5 minut a od Stefanikovej za podobny cas. Ked zrusime Hlavnu ako korzo, prakticky uz nebude miesto, kde sa clovek nemusel vyvarovat aut alebo elektriciek. Pricom prave to je to, co sa architekti snazia vratit do miest, samozrejme porovnavat mesta nemeckeho typu a uhorskeho asi nebude velmi vypovedajuce.
Lebo na trolejbusovom okruhu sa milióny vytunelovať nedajú ? Argumentácia a la vlastnohlavný preceda.
Električka je minimálne mestotvorný prvok, jestvuje v "miliónoch" peších zónach, môže aj v košickej (po úprave). Nejde o žiadnych päť minút chôdze, takýmto štýlom môžeme zrušiť trať na Němcovej ulici, veď na Komenského si už substrát nejako dôjde... A podobných príkladov vymyslím za 5 minút dvesto. Tým pádom neodznel nijaký argument, prečo električku na Hlavnú rozhodne nie.
Neviem preco tocis o steniatkach, ked ja spominam len ludi, ktori tam viackrat natesno prebehovali cez trat. Tym predelom bola logicky trat veduca po Vodickovej. Kazdopadne stale ziadny relavantny argument pre trat na Hlavnu, len nas napada ako krasne vytunelovat dalsie miliony na nezmysel. Existuje kopec uzitocnejsich projektov ako trebars dobudovanie trolejbusoveho okruhu, ktory by pomohol MHD omnho viac.
Vaclavak, ano zatial sa robi spodna cast, ktora ma ostat pesou zonou, studio sice v roku 2005 navrhlo, ze auta ostanu, no skor sa pocita s ich vylucenim a pripadne sa udelia vynimky. Kazdopadne na spodnu cast sa auta nevratia a je sanca, ze ani na hornu cast.
Kedy sa zmenil projekt? ?
Tak pán veľký Pražák - začína sa od Můstku, lebo sú tam hotové kolektory, aktuálne sa čaká, kým dokončia meškajúci výťah. Žiadne trams tam nebudú, ostáva len súčasná trať od stanice, ktorá námestie križuje. Automobilová doprava ostáva zachovaná. Aby si sa nenamáhal s Gúglom, tak: http://www.jakubcigler.archi/revitalizace-vaclavskeho-namesti
Verím, že pražská odbočka je ukončená a z mojej strany aj košická. Škoda času s niekym, kto je tak totálne mimo.
Bol som tam viac ako ty a nie prvýkrát ako ty. Skôr nám povedz, koľko detičiek a psíkov tam električky zavraždili počas akcie? Nehovoriac už vôbec o tom, že TAKÁ koncentrácia, aká bola na Signále, nebude v Košiciach na Hlavnej ani keď tam budú čapovať pivo zadarmo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
monoblok