V dnešnej platenej propagande denníka košice:predvčerom výhovorky hlavného inžiniera stavieb IKD.
Vraj bezbariérovosť zastávok bola veľmi dôkladne riešená nielen projektantom, ale tiež odbornými zložkami Magistrátu mesta Košice. Hlasno sa smejem. Blbeček, ktorý vymyslel zastávky pri Dome umenia a Radnici Starého mesta a všeobecne poosádzal prístrešky 50 metrov od označníkov, prípadne ich osadil priamo ku označníku tak, že z nich nevidieť na displeje, by sa mal preorientovať na projektovanie detských pieskovísk, kde by narobil menej škody.
Vraj bezbariérovosť zastávok bola veľmi dôkladne riešená nielen projektantom, ale tiež odbornými zložkami Magistrátu mesta Košice. Hlasno sa smejem. Blbeček, ktorý vymyslel zastávky pri Dome umenia a Radnici Starého mesta a všeobecne poosádzal prístrešky 50 metrov od označníkov, prípadne ich osadil priamo ku označníku tak, že z nich nevidieť na displeje, by sa mal preorientovať na projektovanie detských pieskovísk, kde by narobil menej škody.
Bjorn
Ad. dlažba - je zlá, nevhodná do stredoeurópskeho podnebia, nebola dokončená. Je potreba ju opraviť a to napríklad aj v súvislosti s rekonštrukciou trate.
Ad. cyklisti - Moyzesovú nespomínať prečo? Cyklochodník tam predsa už je. Navyše na Hlavnej je asfaltový pás pre cyklistov, nie pre lodičky, takže čo za argument to je? Tu tiež platí posledná veta predošlého odseku.
Ad. Koncerty a podujatia - koľko ich je? Navyše toto patrí na štadióny, amfiteáter. Aj keby nie, krátkodobá výluka alebo obmedzenie sa dá spraviť kedykoľvek.
Zas tu motáš Prahu a zas nevhodne. Václavák sa bude revitalizovať tak, že sa zúži vozovka, rozšíri chodník a vysadia stromy, ostáva to aj naďalej bulvár, žiadna pešia zóna.