Košický dopravný podnik chce lepší imidž. Kúpi si pekné články
Firma zastupujúca denník košice:dnes, ktorý má články a prílohy DPMK vydať asi na 40 stranách za rok, vyčíslila ich cenu na 44 800 eur bez DPH.
„Obsah budú témy DPMK, ktoré sa týkajú jeho rozvoja, zámerov a rozhovory s cieľom budovať pozitívne PR a postoj k DPMK,“ uvádza zmluva.
Čítajte viac: http://kosice.korzar.sme.sk/c/8008225/kosicky-dopravny-podnik-chce-lepsi-imidz-kupi-si-pekne-clanky.html#ixzz3mLrN1Nvw
Už teraz naozaj neviem, či sa mám smiať, či plakať. Tak v podniku budú vyrevovať, že nemajú pomaly už ani na tonery. Výlukové oznamy motúzom šnurujú o totálne zastaralé a nevhodné zastávkové označníky. Cestovné poriadky musia do primitívnych vitrín mimo JCD prístreškov obstrihávať a všelijako skladať, len aby sa tam vošli. Podnik sa absolútne nestará o obsah JCD vitrín: staré resp. chýbajúce schémy siete či mapy okolia zastávok atď. Podnik za rok nedovybavil svoje vozidlá adekvátnym počtom prvkov informačno-odbavovacieho systému, dokonca jedno vozidlo nemá ani len jediný vnútorný displej.
Všetko jedno, my hlavne potrebujeme primitívne oslavné články horšie než goebbelsovská propaganda či Rudé právo z roku 1952. Presne toto cestujúci substrát potrebuje! ?
Táto megaúspešná firma plná kreatívcov a progresívne zmýšľajúcich na čele s vedením mesta raz skape na vlastnú tuposť. (Hlavne, že vraj máme úplne suprového nového generálneho, vraj najlepšieho od čas I. R. Smejem sa nahlas...)
Čest práci a vpred v ústrety krajším zajtrajškom (zpátky ni krok ?)
Firma zastupujúca denník košice:dnes, ktorý má články a prílohy DPMK vydať asi na 40 stranách za rok, vyčíslila ich cenu na 44 800 eur bez DPH.
„Obsah budú témy DPMK, ktoré sa týkajú jeho rozvoja, zámerov a rozhovory s cieľom budovať pozitívne PR a postoj k DPMK,“ uvádza zmluva.
Čítajte viac: http://kosice.korzar.sme.sk/c/8008225/kosicky-dopravny-podnik-chce-lepsi-imidz-kupi-si-pekne-clanky.html#ixzz3mLrN1Nvw
Už teraz naozaj neviem, či sa mám smiať, či plakať. Tak v podniku budú vyrevovať, že nemajú pomaly už ani na tonery. Výlukové oznamy motúzom šnurujú o totálne zastaralé a nevhodné zastávkové označníky. Cestovné poriadky musia do primitívnych vitrín mimo JCD prístreškov obstrihávať a všelijako skladať, len aby sa tam vošli. Podnik sa absolútne nestará o obsah JCD vitrín: staré resp. chýbajúce schémy siete či mapy okolia zastávok atď. Podnik za rok nedovybavil svoje vozidlá adekvátnym počtom prvkov informačno-odbavovacieho systému, dokonca jedno vozidlo nemá ani len jediný vnútorný displej.
Všetko jedno, my hlavne potrebujeme primitívne oslavné články horšie než goebbelsovská propaganda či Rudé právo z roku 1952. Presne toto cestujúci substrát potrebuje! ?
Táto megaúspešná firma plná kreatívcov a progresívne zmýšľajúcich na čele s vedením mesta raz skape na vlastnú tuposť. (Hlavne, že vraj máme úplne suprového nového generálneho, vraj najlepšieho od čas I. R. Smejem sa nahlas...)
Čest práci a vpred v ústrety krajším zajtrajškom (zpátky ni krok ?)
KosickyTiger