Trápne, Trápne, Trápne !! ako sa aj uvádza v korzári citujem "DPMK nám na otázku či je to signál pre koniec trolejbusovej dopravy neodpovedal" .. je to veľmi zaujímavé, šírili sa fámy medzi ľuďmi píšu o tom rôzne denníky, typu, že Či končia trolejbusy alebo nie, nakoľko sa naťahuje trakčné vedenie na celej Štúrovej ale trolejbusová trať je v pozadí a samozrejme vedenie sa vyjadrilo "Samozrejme s trolejbusmi sa ráta ďalej" ba dokonca, chodbové reči typu "verejné obstarávanie na "nové trolejbusy" chytíme sa každej šance s podielom čerpať NFP OP doprava, životné prostredie a spolufinancovaním DPMK vlastných zdrojov - by Pani Karaffová. A teraz kde sú tie reči ? ako už je spomínané zrazu elektrobusy ? so spomínanými technickými parametrami. Absolútna hlúposť ! Zavádzajú verejnosť. Už dávno je každému jasné, že pomaly sa snažia utlmiť trolejbusy. Veď predsa aj pán primátor sa tak vyjadril, na zasadaní ešte pred obnovou AD, že v žiadnom slovenskom meste sa neprevádzkujú 3 typy trakcie. A samozrejme u nás je tá trolejbusová neefektívna a ekonomicky najnáročnejšia. ? No každý podľa svojho vrecka. No comment.
Osobne som sa rozvoj trolejbusov v Košiciach. A preto je to "povedzme" slušne veľký blud !! Ale veď peniažky hýbu svetom, že ? ?
"Tak napríklad elektrobus s evidenčným číslom 6801 bol podľa spomínaného portálu do výpravy nasadený v januári a vo februári iba na jediný deň, v marci na štyri, v apríli na päť, v máji a júni na jeden, v júli vôbec, v auguste a septembri opäť iba na jeden deň."
Škoda len, že to neodzrkadľuje realitu, ale že absolútne a že problém baterkošmejdov je niekde inde.
To by absolútne nevadilo. Krásnej by úplne stačila jedna jediná linka s upravenou trasou po Važeckú kde je výborný prestupný bod do centra mesta. Ale keďže starosta je ľudský k obyvateľom, vybavuje priame linky kade-tade bez prestupu ktoré nemajú ani väčšie sídliskové mestské časti. Sa divím že nemajú aj vlastnú RA linku ?
Dostalo sa mi do uší, že Linka 13 už nebude natrvalo premávať. A v Krásnej sú už aj na všetkých zastávkových označníkoch prelepené L13 na bielo. Viete o tom niečo? Vďaka.
Je verejným tajomstvom,že vozidlam typu Citelis,aby vyhoveli emisným normám sa pred STK mení katalyzátor za nový a po skončení STK sa na vozidlo montuje pôvodný,ktorý je dávno po životnosti a teda vozidlo s ním nesplňa emisne normy .Tlieskam košickej ekologickej doprave.
LOL, DPMK je v sračkách už celé dekády. V prvom rade je to politický tunel na financovanie vedenia mesta a až potom niekde tam vzadu je to firma verejného záujmu.
To bolo veľkohubých vyhlásení Rašiho, ako plánuje modernizovať trolejbusovú trať. Ale ako správny SMERák si len potrebuje nahrabať peniaze do vlastného vrecka a prostý ľud nech sa ide dať vypchať. ?
Uver uz DPMK (Mesto) brat nemoze. Je predpokladatelne, ze Fico si (nam) siahne do vrecka a daco daruje. Okrem toho, EU fondy na ekologizaciu dopravy su predsa podmienene nahradenym neekologickych vozidiel ekologickymi. Co chcu vyradit? 15m solarisy?
Presnejšie, je to jedna z možností:
"Predmet zákazky bude financovaný:
-z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa,
-z účelových dotácií,
-z úverov,
-prípadne poskytnutím nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) z prostriedkov pre OP Životné prostredie, prioritná os 3. Ochrana ovzdušia a minimalizácia nepriaznivých vplyvov zmeny klímy, opatrenie 3.1 Ochrana ovzdušia, kód výzvy OPŽP-P03-15-2,
-prípadne poskytnutím NFP z fondov Európskej únie.
Podľa spôsobu financovania budú následne uzatvárané Čiastkové kúpne zmluvy."
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ITSManík
Osobne som sa rozvoj trolejbusov v Košiciach. A preto je to "povedzme" slušne veľký blud !! Ale veď peniažky hýbu svetom, že ? ?