Reakcia na: 5 #76976:
ak fúka horúci vzduch treba na to upozorniť vodiča, po vypnutí autobusu s pustenou klímou na konečnej sa stáva, že sa po opätovnom naštartovaní spustí len fúkanie, vtedy stačí jeden ťuk na tlačidlo A/C a klíma beží opäť normálne... je to určite účinnejšie ako utekať spotený domov a písať sťažnosť
mi.v
Teda zo severu na juh:
1. Ťahanovce – most – úvrať v tvare smyčky (chýbala výhybka), na smyčku doplnená krátko pred zrušením
2. Gajdove kúpele – úvrať na konci aleje smerujúcej od Kostolianskej k prameňu Gajdovky na Aničke
3. Čermeľ – úvrať, neskôr obratisko oproti reštaurácii Baránok
4. Solovjevova (B. Němcovej) – smyčka na opačnej strane cesty ako teraz, na jej mieste vyrástla kotolňa
5. Masarykova×Stromová (Bencúrova) – triangel (ako obratisko linky slúžil len krátko)
6. Stanica – úvrať a v rámci vozovne Kirovova asi aj obratisko
7. Tehelne – úvrať niekde v úrovni dnešného Lidlu na Moldavskej
8. Verejný cintorín – úvrať v miestach dnešného kolumbária
9. VSS – smyčka na mieste dnešnej predajne Fresh
--
Stanicu som zabudol, takže dokonca 9, nie 8.
Myslím, že smyčka Havlíčkova sa nekvalifikuje, tá je pomerne bez zmien. Na Hollého ul. linka nikdy neviedla – len vlečka. V zozname vyššie som sa vyhol všeobecnému pojmu obratisko, ktorý som v otázke omylom zaviedol namiesto smyčky (slučky). Pojem obratisko zahŕňa obe podoby: môže byť úvraťové alebo smyčka.
Tak čo, sú ešte nejaké ďalšie obratiská pravidelných liniek, ktoré dnes neexistujú?