Reakcia na: Base #76956:
A navyše im poskytol počas sanácie prvej série ako náhradu desať úplne nových Combino Classic, ktoré si potom Freiburg za veľmi výhodnú cenu odkúpil.Aký rozdiel oproti čajníku alebo 14T. Ale Siemens sa tiež nezachoval vždy férovo - viď M1 v Prahe.
mi.v
V Košiciach bolo v minulosti niekoľko obratísk električkových liniek, ktoré dnes priamo na danom mieste už neexistujú. Niektoré tvorili slučku, iné boli úvraťové. Narátal som ich 8. Viete, ktoré sú to?
Odpovede sa dajú nájsť roztrúsené na týchto stránkach, napovie sekcia starších máp a galéria.
Vopred prezradím, že nezarátal som nasledujúce 3, lebo nemám o nich ďalšie informácie:
• dnešná Fejova (používala sa aj pre otáčanie linky?)
• Barca – servis (bolo presne na mieste dnešného?)
• dnešná Štúrova×Kuzmányho (linka tam mala konečnú, ale obratisko tam asi nebolo?)
Takže okrem nich bolo ešte ďalších 8.
Rád by som poprosil Veterána, ktorý to iste uhádne, aby počkal so svojou super-správnou odpoveďou aspoň deň