Reakcia na: Sarko #7634:
To ako "železničné výhybky" v KE nie sú DT?Re #7637 1018: Vy musíte na kolmom trolejovom krížení električka x električka brzdiť? A to prečo? Moja zásada bola, vzdušnú križovatku prejsť tak rýchlo, ako sa len dá, aby sa zberač nestihol poškodiť

Re #7654 SHORTY: A výhybka pri Strojári nemá pružné jazyky? A prečo, preboha, jednojazykové výhybky, však to je zvátenosť najhrubšieho zrna. Však si predstav, ako sa ti to koleso, ktoré prechádza bezjazykovou časťou, na tom zjazde prepadáva, no fuj. A koľajová splietka po hrote, to som ešte nepočul, akurát tuná na Čechovom moste to majú z dôvodu dodržania prejazdného profilu. Ale ináč je splietka po hrote zbytočná, však raz tam tá výmena aj tak musí byť.
Re #7684 SHORTY: Že by 100 A poistka? Veľa nepríjemná závada. Odpornejšia sú len zlepené M-ky...
SHORTY
Na USS sa mažú koľajnice v smyčke, samomazací mechanizmus namontovali len teraz pri obnove oblúka, doteraz to robili výhybkári a tí to robili štýlom, že celé koľajnice boli poliate olejom alebo potreté kusmi vazelíny a tak nie je možné sa tam rozbehnúť a nehovoriac o brzdení. Takže to zrejme niekto prehnal a teraz to museli posypať pieskom ?. O tom ako sa mazalo svedčí aj fakt, že bol problém zastaviť aj na zastávke "valcovne".
Ten nový mazací systém už maže iba plochu styku okolku s koľajnicou. ? ? ?
S tou 359 je pravda o tej DN???