Reakcia na: Sarko #7634:
To ako "železničné výhybky" v KE nie sú DT?Re #7637 1018: Vy musíte na kolmom trolejovom krížení električka x električka brzdiť? A to prečo? Moja zásada bola, vzdušnú križovatku prejsť tak rýchlo, ako sa len dá, aby sa zberač nestihol poškodiť

Re #7654 SHORTY: A výhybka pri Strojári nemá pružné jazyky? A prečo, preboha, jednojazykové výhybky, však to je zvátenosť najhrubšieho zrna. Však si predstav, ako sa ti to koleso, ktoré prechádza bezjazykovou časťou, na tom zjazde prepadáva, no fuj. A koľajová splietka po hrote, to som ešte nepočul, akurát tuná na Čechovom moste to majú z dôvodu dodržania prejazdného profilu. Ale ináč je splietka po hrote zbytočná, však raz tam tá výmena aj tak musí byť.
Re #7684 SHORTY: Že by 100 A poistka? Veľa nepríjemná závada. Odpornejšia sú len zlepené M-ky...
Diggi